Szedjük elő valahonnan az ügyfélazonosító számunkat (8 jegyű szám), majd egy 4 jegyű kódot (ez is egy számsor, de ezt nem mi adtuk meg, hanem kaptuk valamikor), és az utóbbihoz tegyünk hozzá egy 0-át a végére.
- Tárcsázzuk a 1412-t.
- Aztán hirtelen nyomjuk: 1-3-(8 jegyű azonosító)-2-1-0-(négyjegyű kód+ a végére a nulla).
2 napja akadozik az ADSL (természetesen a hiba a MI készülékünkben van, nem a T-Com/T-Online gépezetében), így kénytelenek voltunk ezt a kódsort egy 15 perces telefonálási algoritmusban kinyomozni. És működik! Nem kell többet gépnénit hallgatni.
Csak úgy mellesleg: lassú tűzön sütögetném azt a tehetséget, aki ezt a menürendszert kitalálta. Hogy lehet beletenni egy menübe olyan opciót, hogy "némszerver beállítása"??? Nem ma kezdtem az internetezést, de fogalmam sincs, mi az a némszerver. Na jó, name server, de ettől nem vagyok előbbre. Mivel azonban tudjuk, hogy a szolgáltatók számára a régóta fizető ügyfelek korántsem olyan fontosak, mint az újak, és a stratégia része, hogy új palimadarakat vonzzanak be a rendszerbe, innentől kezdve talán meg kéne kérdezni, hogy értik-e a menürendszert. Ugyanis - és most biztos meglepő információt mondok - a lakossági internetezők nem tartanak otthon rendszergazdit a fiókban, hanem maguk küzdenek a fiókbeállításokkal és egyéb mulatságos szervernevekkel.
Még egy kis nyalákság: a blogra több olyan rákeresés is jött, hogy "T-Com lemondása" meg "T-Home internet nélkül" és egyebek. Számomra jelzésértékű, hogy ezek az emberek egy blogra jönnek, nem a T-Káosz hivatalos weblapjára... Talán mert az is épp annyira felhasználóbarát és keresőbarát, mint amennyire a telefonos ügyfélszolgálatuk.