Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Gyanúba keveredik a Nesquik kakaó? Hasfájós sorstársak, figyelem!

2008.02.22. 10:11 PikPok

Kakaófüggő vagyok. Ha valamiért nem ihatok kakaót néhány napig, szabályosan elvonási tüneteim vannak. Napi minimum 1 bögre a szintem, de van hogy kettő.

Pont egy hónapja írtam itt a blogon a saját márkás cuccokról, és hogy feladtuk a kakaó-márkahűségünket:
marketingizek.blog.hu/2008/01/19/sajat_markas_cuccok_a_lidl_ben_es_a_markak

Kénytelen vagyok beavatni az olvasót némi egészségügyi problémámba (amiért elnézést is kérek, és csak a kíváncsibbak olvassanak tovább): konkrétan nagyon sokszor fájt a hasam az utóbbi pár évben. Utánaolvastam, méregtelenítettem, diétáztam, már-már forgattam a fejemben mindenféle rettenetes colon hidroterápia (magyarul alsó mosás) gondolatát, hogy itt akkor ez és ez a probléma. Közben meg csendben szenvedtem.

Érdekes módon azonban az utóbbi 3-4 hétben ezek a hasfájások megszűntek. Már épp kezdtem örülni, hogy végre valamelyik vajákos módszer segített, amikor a fájdalom ismét visszatért, de nemcsak nálam, hanem az én egyetlenemnél is, akinek egyébként ez nem tartozik a napi rutinjába. A fájdalom visszatérése egybeesett azzal a két nappal, amikor a szekrény mélyéről előkerült fél doboz Nesquik kakaót fogyasztottuk.

Persze engem foglalkoztatott, hogy mi a fene lehet ez az egész, mire megvilágosodtam, és emlékeztem rá, hogy családom 2 tagja mesélte immáron 6-7 éve, hogy milyen baromi rosszul lettek Nesquik kakaó fogyasztása után - de ők rögtön utána. Én a szerencsétlenebb típusba tartozom, nálam minden problémás kaja hatása később jelentkezik.

Az ominózus megvilágosodásnál nyomban váltottam, és újra a fúj-de-utáljuk-mert-nem-megbízható-és-szeretnivaló-márka kategóriás Lidl kakaót ittam. Lekopogom, azóta nincs gond. Meseszerű természetgyógyászati könyvekben olvashat az ember ilyet: "Köszönöm a Jézus Szíve Teakeveréket Önöknek! Évtizedes panaszaim múltak el, olyan, mintha újra fiatal lennék."

Azóta nem térek magamhoz. Természetesen kéne egy ellenpróba, újra egy hétig kéne inni Nesquik-et, de igya az, akinek a nagynénikéje Sanghaiban volt hastáncosnő. Azért összegezném a mérhetetlen felháborodásom okát:
  1. Nem én vagyok az egyetlen, akinél a Nesquik letális. Hiszen Paracelsus is megmondta: "A halál a belekben lakozik." Nem egyedi problémáról van szó, de ha arról lenne szó, akkor is! Nem nejlonzacskót aprítok a tejbe, hanem egy élelmiszerről beszélünk.
  2. Mi a jó fenét rakhatnak bele? Vitaminok írva vannak rajta, mindenféle hallelúja ásványianyag, ami milyen jót tesz nekünk.
  3. Mivel tudja alátámasztani a svájci eredetű élelmiszeripari óriás, a Nestlé, hogy ő az élelmezéstudomány szakértője?
  4. Mivel tudja alátámasztani, hogy szeret engem?
  5. A rettenetes Nesquik nyuszi gyerekek százezreit palizza be a világon egy kis kiharapom-a-sarokból-a-pókot sejpítéssel. Nekem ne mondja senki, hogy ezek a fogyasztói tapasztalatok nem jutottak el a Nestléhez...
  6. Miért beszéljünk ezek után a márkahűségről? Maradt még valakinek érve?
Mindezért nem maga a MARKETING a hibás. A marketing egy eszköz arra, hogy a nem túl tisztességes terméket/üzenetet eljuttassuk a fogyasztóhoz. Ennyi erővel a papírra is haragudhatunk, amire leírják a márka előnyeit.

Szerintem pakolják ki az asztalra, hogy miket raknak bele, hogyan készül, és vizsgálják ki, miért van az, hogy egy bögre kakaó elfogyasztása után BIZONYOS fogyasztók legszívesebben kölcsönadnák az emésztő traktusukat a Nestlé elnök-vezérigazgatójának.

U.I. Ez a blogbejegyzés személyes vélemény, családom tagjai nem tekinthetők reprezentatív mintának, magát a bejegyzést pedig a sajtó- és véleményszabadság jegyében a többi sorstárs, orvos és szülő figyelmének felkeltése érdekében írtam.

5 komment

Címkék: panasz kakaó márka hasfájás nesquik

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr78349551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.02.22. 17:30:20

Szóval ráfogtad a nyuszira???

:D

robi 2008.04.09. 14:47:34

szia.én már évek óta fogyasztok nestlé kakaót,minimum napi 2 bögrével,de nálam ilyen gondok még nem léptek fel.ezzel a véleménnyel nem utasítom el a te véleményed a témáról,mert hát ki tudja mi is kerül a csomagba?de az is lehet hogy csak az egyik alkotóelemre reagálsz így...
vagy mittudomén:)

PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2008.04.09. 15:00:01

Szia Robi!

Látom, te is függő vagy.:))) Helyes, mi kakaósok tartsunk össze.
Szerintem a borzalmas az egészben az, hogy ennyi évbe és ennyi kínszenvedésbe került, mire erre rájöttem. És nem akarlak riogatni, de lehet, hogy a te szervezetednek sem okoz teljesen jót, csak nálad nincsenek tünetek. Mindenesetre már tudod, hogy nálunk ez van.:)) És azóta, amióta nem ezt iszom, azóta megszűntek a gondjaim.

PikPok

ercsi 2008.06.06. 14:16:08

Sziasztok!
Az én 9 éves fiam is nagy kakaós,neki is mindig fáj a hasa.Arra gondoltunk, hogy sokat iszik egyszerre. Na mostmár jobban oda figyelek erre a nesquik-re.

PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2008.06.06. 15:55:23

ercsi: Ha cseréltek kakaót, és kiderül, hogy már nem fáj a hasa, akkor már volt miért megírnom ezt a bejegyzést. Drukkolunk!
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása