Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Szülinapi ajándék egy bolttól - marketing KKV módra

2008.09.23. 09:39 PikPok

Igen nagy fogyasztóknak számítunk lenmagból, amit a pestlőrinci piacon a malomipari boltban szerzünk be (más kenyérsütési alapanyagokkal együtt). A hétvégére is esett két zacskó lenmag beszerzés, de mivel nekünk más programunk volt, így anyukámat kértem meg, hogy ha megy a piacra, legyen szíves hozzon lenmagot. Meg is kaptuk a cuccot egy nejonzacsiba csomagolva, és csak később vettem észre, hogy nemcsak a lenmag volt a zacskóban. Hanem ezek is:

 

Évek óta minden fórumon próbálom propagálni, hogy igenis, a kicsiknek is van esélye az életbenmaradásra, csak normálisan kell hozzáállni. Én most úgy gondolom, ez a kis bolt jól csinálja. Több okból is:

  • Specialitásokra állt rá, olyanokra, amivel a közeli Auchan, Tesco vagy Lidl nem foglalkozik.
  • Megragadta azt a trendet, ami most nagyon erős: konkrétan a házi kenyérsütés trendjét.
  • Reklámját azokra fókuszálja, akik MÁR VEVŐK, vagyis megtartja őket, nem pedig mindenáron újakat akar szerezni.
  • Kis költséggel, nagy kedvességgel fordul a vevőkhöz, azt köszöni meg nekik, hogy már 2 éve tud működni, megél, és a kis szmájlik épp ezt az örömét közvetítik a vevők felé. Próbálna egy Auchan szmájlizni...

Persze, lehetne kötözködni, hogy a kis cetli lehetne igényesebb is, de szerintem nem érdemes. A gesztus így is átjön! Most frappáns befejezésként írhatnám, hogy megyek is, belesütöm a lenmagot a tökéletes házikenyerembe, de nem írom, mert ez már vasárnap megtörtént.:))

8 komment

Címkék: marketing bolt kkv speciális

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr4677109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.09.23. 11:43:00

Jól csinálják, elegánsan.

Pár éve egyik ex-ügyfelem (kereskedő cég) a karácsonyi nyüzsgést akarta megtámogatni egy kis ajándékozással.

Megnézték a viszonteladói árlistát és rendeltek pár zsákkal a legrondább, legolcsóbb, leggagyibb karácsonyi szalvétából.

A vásárlók pedig mondták, hogy köszönik, inkább nem kérik az ajándékot.

Az eladóknak meg égett az arcuk és szégyellték magukat a döntéshozók helyett :)

MacTom · http://www.webmotivator.hu 2008.09.23. 18:16:40

Aranyos. És hatásos. Mikor belgiumban éltem, olyan volt a munkám, hogy nem mindig értem oda kedvenc sajt-boltomba és egyszer megadtam nekik a címemet, hogy szállíttassák ki a sjtokat hozzám, mivel vendégeket várok. Többé nem vásártoltam kiszállítással. Karácsony napján (24-én) délben csengettek, és a bolt tulaja és az eladó csajszi ált ott egy izmos tál sajttal. Mondom nekik, én nem rendeltem. Azt válaszolták, hogy tudják, csak hoztak egy kis finom sajtot az ünepre és szép karácsonyt kívánnak. Majdnem odagyökereztem az ajtóba. Antwerpen azért nem kis város. Biztosan többszáz kiszállítós ügyfelük volt. Bejött nekik. Én többet nem vásároltam máshol sajtot.

Ibolya 2008.09.27. 19:16:33

Nagyon ÜGYES ötletnek tartom, hogy a vevőket a hűségükért ajándékozzák.
Nem az ajándék összege hanem a gondolatot kell dícsérni!
Szép gesztus!!!!
Ibolya! Pesterzsébetről!

Fodor Laszlo 2008.09.30. 21:04:06

Az ötlet is nagyon jo, es a bolt is. Gratulalok hozza, azt kivanom, hogy meg sokaig tudjon fennmaradni...

PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2008.10.01. 07:16:44

Én pedig köszönöm a boltnak, hogy "Öröm és büszkeség" címszó alatt feltették a bejegyzésre mutató linket a honlapjukra.:)))

A bejegyzésből kimaradt, hogy annyira ráálltak erre a házi kenyérsütés történetre, hogy még ilyen témájú szakácskönyvet is árulnak.

Közösen bízzunk benne, hogy minél több ilyen kis bolt lesz!!!!

P@nni 2008.10.02. 16:15:06

Üdv a Társaságnak! :-)
Most már tényleg hozzá kell szóljak, eddig csak gondolkodtam.
Én vagyok a boltban... :-) Köszönöm az írást, igazán nagyon jól esett, kicsit meg is ríkatott. :-)
Örülök, ha szeretik a boltot a Vásárlók, ha pedig örömet okoztam a kis meglepetésekkel, annak külön is. :-)
És igen, feltettem a bolt honlapjára, hadd olvassa mindenki. :-) Nincs jobb reklám, mint a vásárlói ajánlás! :-)

Kellemes őszt kívánok! P@nni

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.03. 08:44:08

Kedves Panni!

Üdv a fedélzeten! Mint látszik, momentán ezt a bejegyzést olvassák a legtöbben, úgyhogy a reklám duplán is jól működik.
Úgyhogy akkor még egyszer rádolgozunk a keresőkre: malomipari bolt, kenyérsütés, liszt, speciális liszt, XVIII. kerület, 18. kerület, Budapest, Pestlőrinc, pestlőrinci vásárcsarnok.
Nekem még egy kérésem lenne: szeretném tudni, hányan mennek majd be a boltba ennek a bejegyzésnek a hatására! Megtudhatjuk majd?
Köszönjük!

P@nni · http://www.boltom.eoldal.hu 2008.10.03. 20:52:34

Üdv!
Ha valaki hivatkozik erre a linkre, akkor tudom, hogy "így" jött, ha nem, akkor nem. :-)
Meglátjuk. :-)
Köszönöm a reklámot! :-)
Jó éjt!
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása