Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

KIA zaki szponzorálta az MSZP EU-kampányfilmjét? továbbá szavazási eredmény az mszp.hu-n

2009.05.22. 09:16 PikPok

Belecsapott a lecsóba az MSZP, ami az EU kampányt illeti. Először is fiatalosan meg-design-olták (megdizájnolták, nnna!) az óriásplakátokat, kapott a kampány egy olyan betűtípust, ami már-már olvashatatlan, ha az ember a kocsiból próbálja elolvasni.

Nem is írok erről, tessék elolvasni és megnézni a vonatkozókat Dr. Morcz blogján.

A következő lépés a TV reklám, amit csak részben láttam, háttértelevíziózás okán. Kerestem a neten, de még nem találtam meg a You Tube-on sem. Egy hapsi ül az autóban, magyaráz arról, hogy nem örült a Bokros-csomagnak, de rájött, hogy milyen jó volt. Itt még két esélyes a dolog, ettől lehetne még MDF film is.

Na erre már odanéztem. Csodaszépen lemosott autó, diszkréten előtérbe tolt KIA logó, majd hátulról látjuk a balra villogó indexlámpát, és emberünk közben elmondja, hogy ő most is az MSZP-re fog szavazni.

Nem akartam nagyon belekavarodni a dologba, gondoltam utánajárok, megkeresem ezt a filmet az mszp.hu-n. Nem találtam. De ha már ott jártam, gondoltam, szavazok egyet, és megnézem a szavazás jelenlegi állását. Íme:

 

Ezt hívják úgy, hogy ciki. Persze, ne is várjunk mást az mszp oldalán, mint azt, hogy a kérdésfeltevés eleve manipulatív. De az mindenesetre jelzésértékű, hogy a látogatók inkább rányomnak a marhaságra meg a benzinkúton lakó Kubatov verzióra, mint hogy a 2 igent nyomják a kérdésfeltevő szájaíze szerint.

[Kérdőívezési szakmai szempontból nincs itt semmi hiba. Ugyanis az elöl lévő válaszlehetőségre nagyobb valószínűséggel mondanak igent, mint a későbbiekre... ]

 

U.I. A szavazás 2 nappal ezelőtt történt. Mára más a kérdés. Bocsánat, de szoktam előre posztolni.:))

Szólj hozzá!

Címkék: mszp kampány

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr771134979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása