Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Fészbúk, fészbúk, hát már megint nem??? Facebook doboz beszúrása a honlapra

2010.10.24. 16:31 PikPok

Egy hete próbálom lecserélni itt jobb oldalon ezt a monumentális Facebook - dobozt egy kisebbre, de nem megy. Ezt a dobozt úgy híjják, hogy Facebook Like Box, és úgy kell beszúrni a weboldalra, hogy

1. szépen fölkullogunk ide: developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box

2. beírjuk a ránk vonatkozó nevet, esetünkben azt hogy facebook.com/sikermarketing.hu, 

3. beadjuk a szükséges paramétereket

4. aztán végezetül kattintunk a Get Code gombra.

És utána cirka 10 percig nézzük a Betöltés feliratot, majd kikapcsoljuk az egészet a fenébe, és kezdjük előlről. Ennek ugyanis maximum 20 másodperc alatt le kéne generálódnia. 

A kapott kódot kell beilleszteni a honlapra avagy blogra.

Na de én nem kapok kódot immáron egy hete. Először azt hittem, azért, mert esik az eső. Esőben ugyanis senki nem megy sehova, mindenki fészbúkozik, túl van terhelve a rendszer. Aztán kértem kódot reggel is (még nem ébredt fel), délután (még emésztette az ebédet) és este is (ismét túlterhelődött).

Nem baj, semmi gond, hiszen egyszer már sikerült kódot kapni, különben nem lenne itt jobb oldalon, próbálkozunk, nem adjuk fel.

 

Aztán gondoltam egy nagyot, szerettem volna képeket feltölteni a sikermarketing.hu Facebook oldalára. Kijelölöm a képet, meg is jelenik egy cuncimókus kedves ablak, hogy amíg tölti a képet, addig létre tudok hozni új albumot, adjak neki nevet. Adtam. Aztán újra a már jól ismert Betöltés üzenet, újra ugyanaz a sztori, próbálkozom még kétszer-háromszor, aztán másnap folytatom.

De mostmár ott tartok, hogy kapát neki. 

[Kedves barátaink szomszédja, miután - nyilván egy hasonló eset után - megdühödött a számítógépre, kivitte a kert végébe és kapával szétverte. Utána, hogy ne is essen kísértésbe a maradék, de még használható darabok láttán, benzinnel le is locsolta és felgyújtotta a maradványokat. Meg tudom érteni...]

Én nagyon sokat dolgoztam amerikai cégeknek, nekem semmilyen illúzióm nincs. De azt azért mégiscsak viccesnek tartom, hogy egy ilyen szolgáltatással szeretnének itt is megélni. Mert hát nem arról van itt szó, hogy a mi szórakoztatásunkra agyalták ki ezt a rendszert, hanem szeretnék eladni nekem az "Kedveltesd meg oldaladat több emberrel Facebook hirdetések segítségével!" című történetet. Hát, gyerekek, addig álljatok féllábon...

U.I. Ma, október 25-én délelőtt 11:39-kor több mint 1 hét próbálkozás után megtörtént a CSODA. Generált egy dobozt. Apró probléma, hogy nem olyat, mint amilyet a nézetben mutatott, és amit én szerettem volna...

 

5 komment

Címkék: facebook fészbúk

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr852395384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.10.24. 19:06:34

Elvileg már jónak kell lennie. Átalakították jelentősen a felületet, e miatt nem ment rendesen 2-3 hétig.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.10.24. 19:20:18

Hja kérem, az elvek... Mielőtt élesítettem a posztot, akkor is megnéztem, és ebben a pillanatban is a beszédes Betöltés... ablak jelenik meg a Get Code után.
A képfeltöltés ma délelőtt sem ment, de ma legalább kiírta, hogy nem sikerült. Tökre örültem, mert egyébként nyilván észre se vettem volna, hogy nem működik...

FehérVándor 2012.05.19. 04:19:38

@Konrad: @PikPok: Üdv,
megtudnátok mondani, hogy miképpen és hova kell beírni a blog-hu-s interfészen a kapott Javascript SDK majd a sima plugin kódot. Valószínűleg én vagyok a béna, de nem jövök rá. előre is köszi

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.05.19. 14:28:35

@FehérVándor: Egészen pontosan mit szeretnél beilleszteni?

FehérVándor 2012.05.23. 17:51:03

Köszi, megoldódott közben.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása