Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Marketing szakdolgozat esettanulmány javaslat: Csöpp és Potty

2010.11.05. 07:40 PikPok

Nagyon régóta vezet a blogbejegyzések népszerűségi sorrendjében egy olyan bejegyzés, amelyet azok orrba fricskázására írtam, akik copy-paste technikával akarnak szakdolgozatot írni. Ez viszont most nem fricska, ez nagyon is komoly!

A tegnapi nap, amikor az általunk kitalált magyar márkanév (a "Csöpp és Potty") elérte az egyik csúcsot, amit csak el lehet érni (bekerült a TV2 Mokka adásába), mérföldkő volt egyrészt a vállalkozásunk szempontjából, másrészt marketing szempontból. Előttünk és velünk egy időben nyilván sokan mások is megugrották már ezt, de ezt most MI csináltuk, így részrehajlóak vagyunk, és örvendezünk.:))

A helyzet az, hogy ebből az egészből egy csodálatosan szép esettanulmányt lehet írni - akár szakdolgozatot is, amihez rengeteg illusztráció van. A honlapon sajtóközlemény és más letölthető anyagok is vannak, amik az érdeklődők számára kiindulásként szolgálhatnak. Íme a link:

csoppespotty.hu/sajtoszoba.php

 

De segítünk!

A téma számos érdekes marketing vonatkozású területet foglal magába:

  • Mi indította el egyrészt magát a Pee&Poo vállalkozást, másrészt azt, hogy mi itt belevágjunk?
  • Hogyan zajlik egy névadás? Mire gondoltunk, miközben megalkottuk a Csöpp és Potty márkanevet?
  • Milyen hatékonysága van a Twitternek Magyarországon? Mi volt a meglepetés és mi volt az igazi döbbenet?
  • Hogyan működik VALÓJÁBAN a webkettő magyar módra?
  • A célcsoport kijelölése és a valódi fogyasztók feltérképezése
  • Hogyan indul és hogyan alakul a vírusmarketing? Irányítjuk? Indítjuk? Kezeljük?
  • Mik az igazán hatékony webmarketing lehetőségek?

 

Szívesen válaszolunk minden kérdésre, de szakdolgozatot azért nem írunk senki helyett...

Viszont az a kedves fiatal versenyző, aki érdeklődik, kérdez, okul és megírja, és még a leadás előtt el is küldi nekünk, sőt, egy adott időszakban a legjobb dolgozatot írja (már persze ha többen lesznek), csekély tárgyjutalmat kap! Hogy ez mi lesz, azt még kitaláljuk, közösen Emma Megitt, tervezővel.

Úgyhogy osszátok meg, küldjétek tovább a linket, és terjesszétek az igét, hogy itt egy vállalkozás, aki szívesen segít. Elérhetőség: info kukac csoppespotty.hu.

Figyelem! Mint azt ugye jól tudjuk, szakdolgozat esetében jó pont a forrásmegjelölés, úgyhogy anyagainkat kéretik így felhasználni! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing szakdolgozat esettanulmány csöpp és potty

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr422425031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása