Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Hihetetlen reklámok...

2007.08.10. 12:59 PikPok

Van a számomra néhány kérdés, amin mindig elcsodálkozom, hogy hogyan is kerülhetett bele egy reklámba. Pl:
1. Miért udvarol egy kenguru egy kék színű macskának?
2. Ha valaki joghurttal a szájában azt mondja: "Kösz a tippet!", hogy nem köpi le a szemben ülőt?
3. Miért 35 évesek (ránézésre) a gyantaszűzek? És ha egy szőrszálat kitépünk, az - tessék tudomásul venni - FÁJ! Szőrmentes lábon bemutatni egy szőrtelenítőt elég vicces történet.

Aztán azt se értem kristálytisztán, miért nem tudhatjuk meg, pontosan mely termékekben is van guargumi? Hogy ne tudjuk meg, ki az, aki kispórolja az igazi sűrítőanyagot a kajánkból?

Ehhez kapcsolódik egy újabb reklám: siralmas, hogy ma már az a kihangsúlyozott termékelőny (USP - külföldiül), hogy egy gyerekeknek készült töltött süti nem tartalmaz színezéket és tartósítószert. Néhány év, és az lesz, hogy "Több éven keresztül tartó fogyasztása sem okoz halált." Brrrr.

3 komment

Címkék: reklámok usp joghurt guargumi gyantaszűz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr15136804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.08.25. 23:30:46

"Miért udvarol egy kenguru egy kék színű macskának?"

Na végre valakinek rajtam kívül is feltünt. Úgy vártam már egy ilyen postot: Gondold el azt a kreatív tímet, akik átkávézott éjszakákon ezt brén-sztormingolták össze. Nem egy furcsa kérdést is felvet azért a kenguru és a macska látens szexuális kapcsolata. Vajon mire készültek épp akkor ők ketten, amikor az antropomorf macskát a kenguruszag kiűzte a lakásból, amíg a termék ugye meg nem jelent a láthatáron.

Bár lehet, hogy a kreatív szakértők arra gondoltak, hogy ez annyira béna, hogy erről fogják megjegyezni, de én csak egy ostoba reklámra emlékszem és nem ugrik be melyik termékről van szó.

Kapcsolódó anyagok:
"Ki lehet az apa, ha a gyerek egy százlábú és az anyuka egy elefánt - genetikai variációk légfrissítőre"

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.08.28. 17:27:44

Na most képzeld el, hogy a múltkor cikket kellett írnom egy szaklapba a légfrissítők piacáról. Az összes ilyen idiotizmust tudtam, de márkanevet egyet se, pedig szakmailag meg vagyok fertőzve. Ciki. De nem nekem, annak, aki jóváhagyta ezt a szörnyűséget.

Az apuka százlábú, az anyuka elefánt, illetve majom és büdösborz leosztás is létezik...

Amúgy meg nem tudom, melyik gombot kell nyomjam a válaszhoz, hogy ne kelljen új kommentként feltenni ezt az én újabb okosságomat.:)))

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.08.28. 18:44:35

A drupalos oldalakon van ez a válasz-erre lehetőség, ez nem-tom milyen motor, olyan wordpressesnek tűnik
Vissza a lap tetejére