Csalódott gerinc hálózsákkal világgá megy
2007.08.19. 19:27 PikPok
Na aztán abban sincs sok köszönet, amikor megkapja a vágyott matracot, aminek a nevét egyébként alig lehet kivenni a szövegből, valami memory izé, de többet nem hallottam ki még így se, pedig figyelem egy ideje. Szóval gerincünk jól megcsóválja a farkát, és felugrik a matracra, mint egy kis kukac. RETTENETES! Lassú tűzön kéne sütögetni, aki ezt ilyen jól kitalálta.
Tegnap hallottam a rádióban (MR1, Kossuth Rádió - már ezt így kell mondani) egy szakértőt, aki elmondta, hogy a különféle élelmiszer adalékanyagok EGYMÁSRA hatását még soha nem tesztelték. Az egészségügyi határérték mindig arra a konkrét kajára van megállapítva, de nem arra, hogy mi van, ha a csóka megfőz egy zacskóslevest, benyom utána egy készételt mikróból és lefojtja egy műtortával. Ekkor akár 30 féle vegyi anyagot is magába tömhet, aminek érdekes hosszú távú hatásai vannak.
KI ÁLLÍTJA MEG A MULTIKAT????
4 komment · 3 trackback
Címkék: reklám gerinc élelmiszer cardo adalék zacskósleves
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: invertir en criptomonedas 2017.10.21. 10:15:51
Trackback: bitcoin 2017.10.21. 10:08:42
Trackback: bitcoin 2017.10.21. 10:08:12
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mária 2007.08.22. 07:47:18
}:-)
PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.08.25. 15:18:54
memo 2007.09.30. 10:38:43
hogy nem fogod egyhamar elfelejteni! Ha majd matracot szeretnél venni biztos eszedbe fog jutni a Cardo. Tehát akkor kreatív volt, aki kitalálta, vagy sem???
PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.01. 19:46:28
A reklám célja, hogy meggyőzzön róla, hogy nekem azt a bizonyos terméket kell vennem, és amikor majd oda kerülök, akkor a bukszából ennek a cégnek a termékére költsek. Ha valamit rettenetesen idiótának érzek, az visszahat a döntési folyamatra is, és nem biztos, hogy ezt a céget fogom választani. Ugyanis elég tudatos fogyasztónak tartom magam, aki ki nem állhatja, ha hülyének nézik, nem magyarul beszélnek hozzá, stb. Ettől még a márkaismertség az egekben lehet!
A kreativitás pedig nagyon szubjektív dolog. Épp úgy, mint a humor. Amin én gurulok a röhögéstől, azon mások komor pofával ülnek, és fordítva. Mivel annak idején elindítottam ezt a "reklámciki" blogot, sokkal jobban megjegyzem a reklámokat, mint egyébként tenném. De sokszor észreveszem, hogy egy idő múlva már nem is emlékszem rájuk, még úgy is nehezen, ha visszaolvasom. Akkor meddig is jegyeztem meg a márkanevet?:)))
Itt egy link, ahol elkezdtem gyűjteni SZERINTEM kreatív cuccokat: www.sikermarketing.hu/kreativ_marketing.html