Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Csalódott gerinc hálózsákkal világgá megy

2007.08.19. 19:27 PikPok

Ki volt az a kreatív, aki kitalálta, hogy a gerinc búcsút int a tulajdonosának - aki volt olyan kis szemét, és nem Cardo matracot vett - és könnyekkel a szemében, hátizsákkal a "hátán" - enyhe képzavar - elmegy? Mire akasztja a hátizsák pántját? És egyáltalán, kinek jut eszébe ilyen brutális dolog, hogy egy gerinc megváljon a tulajtól?
Na aztán abban sincs sok köszönet, amikor megkapja a vágyott matracot, aminek a nevét egyébként alig lehet kivenni a szövegből, valami memory izé, de többet nem hallottam ki még így se, pedig figyelem egy ideje. Szóval gerincünk jól megcsóválja a farkát, és felugrik a matracra, mint egy kis kukac. RETTENETES! Lassú tűzön kéne sütögetni, aki ezt ilyen jól kitalálta.

Tegnap hallottam a rádióban (MR1, Kossuth Rádió - már ezt így kell mondani) egy szakértőt, aki elmondta, hogy a különféle élelmiszer adalékanyagok EGYMÁSRA hatását még soha nem tesztelték. Az egészségügyi határérték mindig arra a konkrét kajára van megállapítva, de nem arra, hogy mi van, ha a csóka megfőz egy zacskóslevest, benyom utána egy készételt mikróból és lefojtja egy műtortával. Ekkor akár 30 féle vegyi anyagot is magába tömhet, aminek érdekes hosszú távú hatásai vannak.

KI ÁLLÍTJA MEG A MULTIKAT????

4 komment · 3 trackback

Címkék: reklám gerinc élelmiszer cardo adalék zacskósleves

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr14143882

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: invertir en criptomonedas 2017.10.21. 10:15:51

Family Guy Póló - Family Guy Blog

Trackback: bitcoin 2017.10.21. 10:08:42

Megvettem, bemutatom - LEGO Ninjago - Airjitzu Morro Flyer (70743) - Kocka Hírek

Trackback: bitcoin 2017.10.21. 10:08:12

Megvettem, bemutatom - LEGO Ninjago - Airjitzu Morro Flyer (70743) - Kocka Hírek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.08.22. 07:47:18

Amikor a gerinc búcsút int a tulajának, úgy készülnek a gerinctelen emberek.

}:-)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.08.25. 15:18:54

Látod, erre nem is gondoltam.:)) Akkor már tudom, miért lát ekkora lehetőséget a Cardo a magyar piacban...:)))

memo 2007.09.30. 10:38:43

A reklámok célja figyelemfelkeltés. Ez a reklám felkeltette a figyelmedet, ráadásul annyira mély nyomott hagyott benned, hogy írsz is róla. Biztos,
hogy nem fogod egyhamar elfelejteni! Ha majd matracot szeretnél venni biztos eszedbe fog jutni a Cardo. Tehát akkor kreatív volt, aki kitalálta, vagy sem???

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.01. 19:46:28

Köszönöm, hogy te is kommenteztél.:)
A reklám célja, hogy meggyőzzön róla, hogy nekem azt a bizonyos terméket kell vennem, és amikor majd oda kerülök, akkor a bukszából ennek a cégnek a termékére költsek. Ha valamit rettenetesen idiótának érzek, az visszahat a döntési folyamatra is, és nem biztos, hogy ezt a céget fogom választani. Ugyanis elég tudatos fogyasztónak tartom magam, aki ki nem állhatja, ha hülyének nézik, nem magyarul beszélnek hozzá, stb. Ettől még a márkaismertség az egekben lehet!
A kreativitás pedig nagyon szubjektív dolog. Épp úgy, mint a humor. Amin én gurulok a röhögéstől, azon mások komor pofával ülnek, és fordítva. Mivel annak idején elindítottam ezt a "reklámciki" blogot, sokkal jobban megjegyzem a reklámokat, mint egyébként tenném. De sokszor észreveszem, hogy egy idő múlva már nem is emlékszem rájuk, még úgy is nehezen, ha visszaolvasom. Akkor meddig is jegyeztem meg a márkanevet?:)))
Itt egy link, ahol elkezdtem gyűjteni SZERINTEM kreatív cuccokat: www.sikermarketing.hu/kreativ_marketing.html
Vissza a lap tetejére