Nemsokára leadok egy újabb adag cikket a lapnak marketing szakcikk témában. Ma volt egy izgalmas esetem - sajnos nem az első, és biztos nem az utolsó. Az egyik nagyhírű multi marketingesei úgy gondolták, hogy na most ők majd jól belejavítanak a kis nyuszi újságíró hülyeségeibe (eleve már az is egy kedves gesztus, hogy előre megkapják, mi fog megjelenni róluk, mert itt a blogokon a kutya se engedélyeztet semmit...). Hát sikerült. Az, hogy alany, állítmány, tárgy és egyebek nem voltak egyeztetve, az egy dolog. De gondolták, majd ők jól meg-brandingelik az én cikkemet, és 15-ször rakták bele a márkanevüket. Élvezhetetlen szar lett belőle, természetesen azt mondtam, tessenek a kasszához fáradni, és kifizetni a PR-cikk tarifáját, és akkor az lesz benne, amit ők akarnak. De amíg az én nevem alatt jelenik meg a cikk, addig szó sem lehet róla.
Hogy ne legyen belőle problémám, egy kitalált márkanévvel írom ide, hogy szerintük mi lenne a jó PR-mondat:
"A Birka shopban lehetőség nyílt Birka bunda és népszerű Birka ajándéktárgyak vásárlására is. A Birka fotósarokban a Birka birkával készült közös képet ajándékba kapta minden kedves látogató, emlékül a Birka világában eltöltött napról."
Medve anyám, ahogy annak idején Topi mackó mondogatta.... Izgalmas, érdekes, segít megszeretnem a márkát, mindazonáltal kreatív és frappáns. Boááá...