Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Internetes e-kereskedelem - jáááj

2007.10.25. 16:54 PikPok

Lami júzer vagyok, ez már biztos. Sokáig irtóztam tőle, hogy könyvet rendeljek az Amazontól, de ma muszáj volt szembesülnöm a helyzettel. Rettenetes. Mint számos internetfelhasználó, én sem szeretném megadni a bankszámlaszámomat, amivel annyi nyűgöt vettem a nyakamba, hogy megnyekkenek alatta. Naív módon bementem a bankfiókba, ahol a devizaszámlám van, és megkérdeztem, hogy mi a módja, hogy az euró számláról fontban fizessek erre a címre. Akadály egy szál se, csak a költség 8000 Ft, amiért már magában tudnék könyvet venni. Úgyhogy ezt az utat nem választom...
A következő lépés a postahivatal lesz, ahol megpróbálok ezzel a Western Unionnal boldogulni. Ha ott is ilyen horribilis összeget mondanak, akkor kocogok tovább a dombornyomásos  Ft bankkártyám bankjához, hogy mi a módja annak, hogy onnan utaljak. Ha az se megoldható, akkor nyitok egy új számlát, kérek hozzá dombornyomásost, és mindig csak annyit teszek rá, hogy épp ki tudjak fizetni ilyen dolgokat.
Az Amazon egyébként leírja, hogy ha a cheque fizetési módot választom, akkor mit kell tennem. A hátuljára kell rávésnem a mailcímemet (MILYEN HÁTULJÁRA?), meg valami bank-izé számot is rá kell írni. Itt kezdtem sírva fakadni, hogy mi köze a banknak ahhoz, hogy én csekken fizetek...
Aki nem utálja annyira a bankügyleteket, az ezen biztos jól mulat, én mindenesetre esettanulmánynak tekintem magam ahhoz, hogy miért is nem vásárolnak többet az emberek a neten.

5 komment

Címkék: e kereskedelem bankügyletek

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr44207924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizony 2007.10.26. 08:26:57

Nekem bevált az InterEurópa egyszerhasználatos kártyaszáma. Forintszámlához kapcsolódik, webes felületen pillanatok alatt igényelhető. Egy vásárlásra vagy max. (ha jól emlékszem) 48 óráig érvényes. Dollárban is fizettem már vele (igaz, nem tudom, volt-e ennek plusz költsége...)
Teljesen biztonságosnak tűnik.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.10.26. 10:05:52

Igen, ilyen a CIB-nél is van, ajánlják, bár lekopogom én a sima dombornyomottal szoktam fizetni, semmi gond ideáig.

Viszont ha te szeretnél bankártyás fizetési lehetőséget csinálni az oldaladon nem sok lehetőséged van itthon: Az intereurópánál egyéni vállalkózóval szóba sem állnak, 30 000 a beszállási költség, plusz egy szép kis százalék a forgalmad után, plusz vállalkozói számlát kell náluk vezetni, szintén nem egy versenyképes havi díjért, ja és legalább fél éve náluk kell vezetni a számládat. Dobtam egy hátast.

Az OTP-nél úgy működik a modern online tájékoztatatás, hogy letöltessz egy adatlapot, azt elküldöd nekik egy faxon (!?), amin minden adatodat bekérnek, szinte azt is hogy hányszor borotválkozol a héten, és egy hónap elteltével még egy nyamvadt visszaigazolást sem birnak küldeni.

86-ban, helyi vasasboltban volt ilyen nehézkes színestévét venni...

bizony 2007.10.26. 11:07:03

az intereuropa meg a cib hamarosan egyesül...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.26. 21:40:19

Hogy kell a neten lefáradt, lehasznált figurát jelezni?:))) Csak mert én ettől már lelkileg és agyilag egyaránt fáradt vagyok...
Ma nyitottam egy új számlát direkt erre. Igazából a számlavezetési díj nem sokkal több, mint amit egy Western Union-os átutalásért kellett volna fizetni.

Viszont! Tegnap írtam az Amazonnak, hogy ez a kínom, mi a módja, hogyan lehetne ezt máshogy lerendezni, és kb. 1-2 óra múlva itt volt a válasz mail! Nem ember írta, mármint tuti, hogy egy séma volt bemásolva, de akkor is.
Ezúton jelzem, hogy nekem még nem sikerült épelméjű választ kapnom az egyébként vagány form-okkal felszerelt Google és Max Factor (Procter) weboldalakról.

Éljen az információs társadalom!

Pol 2007.11.08. 03:05:09

Hát igen a bankoknak azért vannak még hiányosságaik internetes vonalon, ha más nem a rendelkezésre állásukon lenne mit javítani:
www.netdiag.hu/bongeszo.htm
www.netdiag.hu/demo.asp

Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása