Kulcsszó-kutatás és keresőhirdetés
2007.11.16. 08:48 PikPok
Kulcsszó-kutatás névvel illetik azt a tevékenységet, amikor a honlap tulajdonosa nekiáll olyan szavakat keresgélni, amire a honlapot optimalizálni szeretné. Ez részben a piac felmérését is jelentheti, míg más esetekben inkább csak annak a művészete, hogyan találjunk ki olyan szakkifejezéseket, amiket a célcsoport aztán tutira nem használ, ellenben biztos elsők lehetünk rá. Ha pedig csak úgy írunk bele a vakvilágba, olyan érdekességeket is látunk később a webstatisztikából, amire álmunkban sem gondoltunk, hogy azt valaha emberek beírják a keresőbe.
Számolgattam, és van olyan keresőszavunk (a saját oldalunkon), amelyiknél 2 millió 300 ezer találatból vagyunk 3. helyen, és olyan is, amiből 500-ból az 1. helyen. Nagyjából azonos látogatószámot hoz a kettő.
Az egyik ilyen vizsgálódásom során első helyes fizetett hirdetésben találatam egy olyan linket, amely arról világosított fel, hogy az számít, aki az első helyen van, az nem, aki az utolsón, és éljen a keresőoptimalizálás. Csak azt nem értem, miért nem a Google "természetes" találatai között volt az ilyen, miért nem a normál találatok között?:))) Nem sikerült jól optimalizálni?:)))
Szólj hozzá!
Címkék: marketing keresőoptimalizálás blöff kulcsszó kutatás keresőhirdetés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.