Hogyan reklámozzak? csakis Emesével! és egy keresési trükk
2007.11.25. 12:12 PikPok
Elkezdett foglalkoztatni egy gondolat - persze lehet, hogy már régi történet, csak eddig nem figyeltem fel rá. Előfordult, hogy egy keresőszót beírva a Google-ba egy Tango oldal jött fel, teljesen úgy, mintha ott egy találati oldal lett volna elmentve. Ha aztán az ember erre rákattint, nem is biztos, hogy azt a találati oldalt látja, mindenesetre onnantól kezdve már ismét van a szeme előtt egy keresősáv, amibe ismét beírhat és kereshet. Magyarán szólva elhagyta a Google felületét, és fizetett hirdetésekben sem a Google, hanem a Tango hirdetéseket látja. Isteni trükk, amivel csőbe lehet húzni a keresés művészetében járatlan szörfölőt. Ettől nem fogok átszokni...
3 komment
Címkék: kereső kreatív reklám bank trükk emese
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mária 2007.11.29. 14:44:02
1. Egy reklám nem attól jó, hogy szórakoztat és az emberek várják a folytatást. Egy reklám akkor jó, ha számokban mérhető módon emeli az adott cég forgalmát és bevételét. Szerintem a nézők, sőt a rajongók döntő többségének fogalma sincs arról, mit akar ez a bugyuta reklám eladni.
2. Soha nem találkoztam még azzal a jelenséggel, hogy egy szót a Google-ba beírva Tango oldalra mutató linket kaptam volna az első 10-20-30 találat között, pedig nyúzom a Google-t naponta, rendesen. Printscreent kérhetek?
PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.11.29. 17:32:26
Ezen elvitatkozhatunk egy darabig, hogy milyen a jó reklám, a szórakoztató-e vagy az "eladós". Részemről én a legnagyobb sikert egy TV-kampány indítása után akkor láttam, amikor az egyik volt munkahelyem be merte vállalni, hogy poénos lesz. Egy szó el nem hangzott a reklámban, provokatív volt és nagyon kifinomultan humoros (egyébként skandináv reklámot vettünk át). Akkorát szólt, hogy a gyár nem győzött terven felül dolgozni a kampány indulás után. Én hiszem, hogy az a reklám tud eladni, amelyik szórakoztat. És mellesleg látom, hogy hányan keresnek rá Lelkes Emesére ennek a blognak a kapcsán...
Printscreen priviben megy.
Üdv,
PikPok