Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Hogyan reklámozzak? csakis Emesével! és egy keresési trükk

2007.11.25. 12:12 PikPok

Úgy látom, Emese a Budapest Bank reklámjaiból hasonlóan célba talált, mint az állati doki. Végre. Nem követtem nagyon nyomon az eseményeket, de azt kell mondjam, a kreatívok végre alkottak valamit, ami nyomot hagy az emberekben. Az persze más kérdés, hogy az Emese kenyérsütési és görkoris javaslatait követő banki "termékről" szóló üzenet célbatalál-e, de a nép szórakozik, várja a folytatást mindkét filmsorozat esetében. Dícséretes (vagy dicséretes - ezt mindenki döntse el maga, mert hiába néztem meg a Helyesírási Szótárban, mégsem tudom megjegyezni, hogy rövid vagy hosszú í:))), hogy a kreatívok nem egymást koppintották, mint annak idején a sörösök. Ritka eset, amikor a cégek meg be merik vállalni a szokványostól eltérő reklámot.

Elkezdett foglalkoztatni egy gondolat - persze lehet, hogy már régi történet, csak eddig nem figyeltem fel rá. Előfordult, hogy egy keresőszót beírva a Google-ba egy Tango oldal jött fel, teljesen úgy, mintha ott egy találati oldal lett volna elmentve. Ha aztán az ember erre rákattint, nem is biztos, hogy azt a találati oldalt látja, mindenesetre onnantól kezdve már ismét van a szeme előtt egy keresősáv, amibe ismét beírhat és kereshet. Magyarán szólva elhagyta a Google felületét, és fizetett hirdetésekben sem a Google, hanem a Tango hirdetéseket látja. Isteni trükk, amivel csőbe lehet húzni a keresés művészetében járatlan szörfölőt. Ettől nem fogok átszokni...

3 komment

Címkék: kereső kreatív reklám bank trükk emese

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr9241063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.11.29. 14:44:02

Két dolgot fűznék hozzá:

1. Egy reklám nem attól jó, hogy szórakoztat és az emberek várják a folytatást. Egy reklám akkor jó, ha számokban mérhető módon emeli az adott cég forgalmát és bevételét. Szerintem a nézők, sőt a rajongók döntő többségének fogalma sincs arról, mit akar ez a bugyuta reklám eladni.

2. Soha nem találkoztam még azzal a jelenséggel, hogy egy szót a Google-ba beírva Tango oldalra mutató linket kaptam volna az első 10-20-30 találat között, pedig nyúzom a Google-t naponta, rendesen. Printscreent kérhetek?

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.11.29. 17:32:26

Kedves Mária!


Ezen elvitatkozhatunk egy darabig, hogy milyen a jó reklám, a szórakoztató-e vagy az "eladós". Részemről én a legnagyobb sikert egy TV-kampány indítása után akkor láttam, amikor az egyik volt munkahelyem be merte vállalni, hogy poénos lesz. Egy szó el nem hangzott a reklámban, provokatív volt és nagyon kifinomultan humoros (egyébként skandináv reklámot vettünk át). Akkorát szólt, hogy a gyár nem győzött terven felül dolgozni a kampány indulás után. Én hiszem, hogy az a reklám tud eladni, amelyik szórakoztat. És mellesleg látom, hogy hányan keresnek rá Lelkes Emesére ennek a blognak a kapcsán...
Printscreen priviben megy.
Üdv,

PikPok
Vissza a lap tetejére