Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Konferencián adtunk elő ("Ez egy szűrő") - továbbá élmény ez a Windows Vista...

2007.11.29. 12:21 PikPok

Hogyan válasszunk honlapkészítőt és mikor lőjük le? Ezzel a frappáns és figyelemfelkeltő, mindazonáltal kissé agresszív címmel tartottam tegnap előadást a BKIK Marketing Konferenciáján. Ezt a lelövés tematikát plagizáltam egy amerikai webdesigner blogjáról, de megmondva az őszintét, néha látok olyanokat, hogy megértem a jóembert, amiért berúgja a kocsmaajtót és előrántja a coltot. A keresőbarát weboldal néhány fontos tulajdonságának bemutatása mellett elmeséltem a praxisunkból egy esetet, amin jót mulatott a hallgatóság. A már létező honlap tulajdonosa azzal keresett meg minket, hogy át akarja alakítani a honlapot, mert nem jön elég megrendelés róla. Megnéztük az oldal, ahol a nyitó oldalon egy fénykép szerepelt egy szoborról, de ezen kívül nem sok minden. Rutinos netezőként őrült módjára kezdtünk klikkelni, így sikerült bejutni az oldalra. Mondtuk a tulajnak, hogy ez nem nagyon szerencsés kezdés, mindenképp változtatni kéne rajta. Mire a válasz: "Ez egy szűrő. Nem akarok olyanokkal dolgozni, akik nem jönnek rá, hogy a képre kell kattintani." Hm, igaz, igaz...
A konferencián "szereplő" laptopon már Windows Vista volt. Egyszerűen horror. Mikor az ember keze elindul, és az egérrel próbálná keresni a Fájl - Megnyitás menüpontot, de helyette valami egészen vad és oda nem illő dolgot talál, akkor nagyon nem tudom, mi motiválta a remek Microsoft szakembereket a Vista megalkotására. Szerintem Bill Gates megérdemelné, hogy selyemzsinórt küldjenek neki. Az amerikaiak imádnak mindent kiszámolni, úgyhogy azt is kiszámolhatnák, hogy mennyi időt tölt el az amerikai dolgozó azzal, hogy keresgéli a menüpontokat. (Mert a nem amerikai az kit érdekel..) Olvastam már számadatokat arról, hogy mennyivel javítaná az USA vállalatainak jövedelmezőségét, ha a monitorokat kicserélnék 19-esre vagy huszonakárhányasra. Hát kell is... Abba könnyebb belevágni a kapát. (Ahogyan tette ezt az egyik barátunk szomszédja, aki közölte, hogy az ő életét nem fogja tönkretenni a kibernetika, majd kivitte a kertbe a számítógépet, szétverte kapával és a maradékot meg felgyújtotta.)

Szólj hozzá!

Címkék: vista konferencia honlap bkik keresőbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr14246529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére