"Visszafizetjük a vizitdíjat!" - a legújabb reklámszlogen
2007.12.11. 16:27 PikPok
Az, hogy a vizitdíj körül milyen fantasztikus politikai marketing kampány zajlott és zajlik, az megérne külön egy misét, és a Horváth Ágnes eü.min. által levont következtetések ("megszűntek a felesleges orvoshoz járások") szintén viszik a pálmát. Mindig az jut róla eszembe, hogy hogyan lehet egy statisztikát úgy értelmezni, hogy annak minden szava igaz és mégse. Na de hát mint tudjuk, az értelmezést nyilván közös alomban tanulták ex-gazdasági miniszterünkkel, ahol sikerült kihozni a számokból, hogy a pannon puma ugrik... De nézzük pozitívan a dolgokat! Nekünk nem kell extrém sportolni, hogy felmenjen az adrenalinunk, mi magyar vállalkozók vagyunk!:)))
6 komment
Címkék: statisztika reklám kirakat
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.12.13. 15:24:44
aranyhaj.blogspot.com 2007.12.13. 20:59:07
aranyhaj.blogspot.com
Sunder 2007.12.14. 08:39:53
Hülyézés, anyázás, mindez közterületen és főműsoridőben. Az emberek csórók, hanem az a bizonyos határ, ahol megüti valami az érzékelésüket, na az ide "emelkedett". :-)
De akkor ezeket párhuzamosban kellene nyomni, hogy mindkét oldal vásárlói betérjenek.
Pl.:
"EHAVI ÓRIÁSI AKCIÓNK:
minden szemüveg vásárlásával egy forintot ad a Magyar Gárda megszüntetésére irányuló akciónkhoz
ÉS
minden szemüveg vásárlásával egy forintot adunk a
Viktoriánus Nyuggerek Emlékházának!
TÉRJEN BE (meg) MOST!
"
Ezt a koncepciót kell addig finomítani, amíg elmaszatolódik a különbség bal és kobb között annyira, hogy ne üsse ki a szemét az ellentábor képviselőinek.
Lehet mondjuk példát venni a politikai életből.
:-)
Mária 2007.12.14. 15:44:55
Viszont gyógyszertárak is éltek ezzel a "zseniális" ötlettel... fogalmam sincs, hogyan magyarázták el a 10-15 nyugtát szorongató mamikáknak, hogy azért a 4-5000 Ft-ért, ami a nyugtákon összesen áll, nem kérhetnek ingyen kalmopirynt meg kavintont...
Merthogy a kereskedők nem akartak ingyen osztogatni semmit, legfeljebb pár százalékot áldoztak volna az árrésből a marketing oltárán :)
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.12.17. 12:02:41
Egyszerű, mint a pofon: a vizitdíj probléma, és az a jó üzenet, ami egy problémádat eliminálja (büdös a lába? nincs elég pénze? vacak a telefonja?)
Mária 2007.12.18. 10:09:00
Csak egy ostoba marketinges kiforgatva adta elő...