Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

A legnagyobb disznó nem Árpa Attila! továbbá reklámok szilveszterkor

2008.01.02. 17:34 PikPok

Ma reggel ismét óriási hírre ébredtünk: a Napló stábja megtalálta az ország legnagyobb disznaját és Fekete Pákó segédletével levágta. A hírt Liptai Claudia jelentette be, egyszersmind hozzátéve, nem a mellette ülő Árpa Attila a legnagyobb disznó. A macsópapa arcáról lehervadt az amúgy sem egészen természetes mosoly, és megszólalt, hogy ez bizony nem volt jó vicc. Pedig de.:))))
A disznóölésen persze Fekete Pákó és még egy számunkra ismeretlen nő (talán valami modell lehetett) nem csinált semmit az evésen és iváson kívül. Illetve dehogynem, a nő okosakat mondott. Hogy pl. ha a disznó egyik hátsó csülke 40 kg, akkor neki abból van 4. Szerintem csak kettő, de ez nem oszt, nem szoroz. Aztán a hölgy elköszönt a hízótól, mondván, hogy az már az örök vadászmezőkön kószál. Hát ja, nyilván a vadászgatás volt a kedvenc szórakozása a sertésnek.
És most hogy tájékoztattam azokat is a Mokka háza táján történtekről, akik esetleg kimaradtak az élményből, nyomban mondom, hogy január 7-én indul az ATV Reggeli műsora, Demcsák Zsuzsa vezetésével. Érdeklődéssel várjuk, rettentő módon kíváncsiak leszünk, sikerül-e betölteni azt az űrt, amit az átalakított Mokka hagyott maga után.

Másik témám mára egy szakmai kérdés, amelyet a szilveszteri tévéműsor reklámblokkja hagyott maga után. Nagyon érdekelt, mely cégek gondolják majd úgy, hogy ez a speciális reklámozási időpont tutira illik az ő marketing stratégiájukba. Nos, a Bayer vitte a pálmát. Azt, hogy Buksi kiszökött, már rég tudjuk, és itt még azt mondom, jogos is volt a 3 pont, mert gondolom a Salamon vírusnak köszönhetően sokan az ágyban voltak kénytelenek tölteni a szilvesztert. Na de a hüvelygomba?!?... 
Nem szeretném azt mondani akár egyetlen percig is, hogy "fúj ez milyen undorító", meg blablabla. Vegyük tudomásul, hogy létező probléma, és üdvözlendő, ha egy cég felméri, hogy erről igenis kell beszélni, mert a Candida népbetegség. (Érdekes információ azoknak, akik a Candida megjelenésének okát és a megoldás módját keresik: amalgam.free.eplanet.hu/_dwad_/frameset.php) Na de miért pont szilveszterkor gondolta elérni fogyasztóit a Bayer? Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a célcsoport éppen akkor fogékony állapotban volt a reklámüzenetre...

Szólj hozzá!

Címkék: reklám szilveszter candida

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr95282275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére