Skoda a szaunában avagy itt a reklám-megoldás: konzervkacaj
2008.01.09. 11:28 PikPok
Emlékszem rá, amikor pár évtizede először bejött ez az aláfestett nézői röhögés. Talán Robin Williams sorozatát, az Egy úr az űrből (avagy Mork az Orkról) jeleneteit kísérte, és rettenetesen furcsa volt a mi Hofihoz szokott fülünknek. Aztán általában a leglaposabb kabaréműsorok alá is bekerült, és most itt az első fecske, a reklám is. (Nagyon jó memóriával rendelkező reklámosok emlékezhetnek a Soproni sorozatára is, amelyben szintén volt ez a kacaj, de az eleve sitcom formában volt megcsinálva, úgyhogy azt nem tekintem első fecskének.)
Szólj hozzá!
Címkék: reklám humor hofi konzervkacaj
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.