Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Hogy lehet elérni a T-Com vagy a T-Online ügyfélvonalán az élő embert?

2008.01.21. 21:58 PikPok

No kérem, itt a tuti:
Szedjük elő valahonnan az ügyfélazonosító számunkat (8 jegyű szám), majd egy 4 jegyű kódot (ez is egy számsor, de ezt nem mi adtuk meg, hanem kaptuk valamikor), és az utóbbihoz tegyünk hozzá egy 0-át a végére.

  • Tárcsázzuk a 1412-t.
  • Aztán hirtelen nyomjuk: 1-3-(8 jegyű azonosító)-2-1-0-(négyjegyű kód+ a végére a nulla).
És máris az ügyfélszolgálatosnál járunk a műszaki segítségnyújtás osztályon.
2 napja akadozik az ADSL (természetesen a hiba a MI készülékünkben van, nem a T-Com/T-Online gépezetében), így kénytelenek voltunk ezt a kódsort egy 15 perces telefonálási algoritmusban kinyomozni. És működik! Nem kell többet gépnénit hallgatni.

Csak úgy mellesleg: lassú tűzön sütögetném azt a tehetséget, aki ezt a menürendszert kitalálta. Hogy lehet beletenni egy menübe olyan opciót, hogy "némszerver beállítása"??? Nem ma kezdtem az internetezést, de fogalmam sincs, mi az a némszerver. Na jó, name server, de ettől nem vagyok előbbre. Mivel azonban tudjuk, hogy a szolgáltatók számára a régóta fizető ügyfelek korántsem olyan fontosak, mint az újak, és a stratégia része, hogy új palimadarakat vonzzanak be a rendszerbe, innentől kezdve talán meg kéne kérdezni, hogy értik-e a menürendszert. Ugyanis - és most biztos meglepő információt mondok - a lakossági internetezők nem tartanak otthon rendszergazdit a fiókban, hanem maguk küzdenek a fiókbeállításokkal és egyéb mulatságos szervernevekkel.

Még egy kis nyalákság: a blogra több olyan rákeresés is jött, hogy "T-Com lemondása" meg "T-Home internet nélkül" és egyebek. Számomra jelzésértékű, hogy ezek az emberek egy blogra jönnek, nem a T-Káosz hivatalos weblapjára... Talán mert az is épp annyira felhasználóbarát és keresőbarát, mint amennyire a telefonos ügyfélszolgálatuk.

Szólj hozzá!

Címkék: ügyfélszolgálat t online t com felhasználóbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr10306465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére