Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Milyen műfaj a blog? reklám a csodadoktornak

2008.01.27. 11:02 PikPok

A minap a Marketing Szabóság blogján maria.blog.hu  megjelent egy írás arról, hogy egy csodadoktor hogyan hirdeti magát a Google-ban fizetett hirdetésként.
A bejegyzés:
 maria.blog.hu/2008/01/24/legyen_elso_a_google_ban_a_sajat_teloszamara        
Én is kommenteztem benne egy rövidet, majd kaptam egy felháborodott mailt a csodadoktortól, mely szerint sikerem titka, hogy tehetetlenségemet mások szapulásával próbálom igazolni, majd a csodadoktor megköszönte, hogy forgalmát a duplájára növeltük (gondolom, az érdem Máriáé is, hiszen én csak a verset találtam megindítónak a weboldalon, ő viszont az egész weboldalt).   
De akkor most én sem szeretnék elmaradni, csinálok én is reklámot a csodadoktor oldalának, hátha valakinek éppen erre van szüksége (a doktornak mindenképp, mert visszajelzése alapján arra következtetek, hogy a Google fizetett hirdetés nem működött):
www.kacsorlaszlo.hu
    
A blog egyébként egy személyes vélemény-műfaj. Ez azt jelenti az én értelmezésemben, hogy az ember elmondhatja a véleményét, amire mások kíváncsiak - ezért olvassák. Akit nem érdekel mások véleménye, az ne kattintson rá a blogos oldalakra a találati listákon.
A másik dolog pedig az, hogy a népet nem érdekli más, csak a szapulás. Augusztus óta tesztelem a dolgot: amikor kedves, kellemes, barátságos témákról írok napokig, akkor elkezd esni a blog olvasottsága. Mikor beleteszek egy botrányos témát, akkor megugrik. Szerintem más blogtulajdonosok is ezt tapasztalják. Így viszont kérdés, hogy mi a követendő út? Írjak kellemes témákról, amiket senki sem olvas, vagy botrányokról, ami pörgeti a blogot? Tessenek választani!

A kritikát nehezen viselőknek pedig a Csodadoktor szavait idézném saját weboldaláról:

"Az érintettek ne sértődjenek meg, hanem változtassanak! A változás mindig újat hoz! Rajtunk múlik, hogy milyen lesz az ÚJ!"

2 komment

Címkék: blog reklám honlap csodadoktor

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr71313327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.01.28. 10:38:49

Ne vedd a lelkedre!

Hogy egy nagy klasszikust idézzek: "Aki nem vevőd, annak a véleménye nem számít!"

Ami ebben az esetben igaz (más esetekben pedig baromság), hiszen miért is igazítanád a stílusodat, a témáidat mindenféle ismeretlen sarlatánok elvárásaihoz?

Menjen és fogjon magának aranyhalat, annál lehet három kívánsága :)

Csodadoktor · http://superbusiness.zxq.net/ 2008.04.03. 06:38:10

Ki kire haragszik? Bármi gondod van miért nem írod meg személyesen? Lehet csak futtatod magad, a semmit
mondó kommentjeidel.Nálad nagyobbak is kikezdtek már.A lényeg békésen nyugszanak. Tedd te is.Hatalmas szeretettel ölellek.
Vissza a lap tetejére