Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Alternatív megoldás az influenza elkerülésére - Zapper

2008.02.05. 12:40 PikPok

Másfél éve találkoztam először egy elmélettel, amelyet egy háziorvos mondott el nekem. Egy kanadai kutató, bizonyos Hulda Clark biorezonanciás vizsgálatokat végzett, és megállapította, hogy az emberi sejtek rezonanciatartományán kívül eső rezonanciákat talált az emberi szervezetben. Elkezdett tovább kutatni, hogy mégis mik rezonálnak, és úgy találta, hogy azok férgek, baktériumok és vírusok. Ezek sokszor egymáson élősködnek, az ember mindössze táptalaj a számukra. Aztán előfordul, hogy a körülmények szerencsétlen összjátéka egyikük vagy másikuk túlzott elszaporodását eredményezi.
Alaphelyzetben az emberi test nagyon bölcs, és meg tudná magát gyógyítani. A különböző szennyezőanyagok azonban annyira telítik a szervezetet mérgekkel, hogy azok az élősködők, akik csak a fejlődésük X fázisában élnének az emberben, már egyéb fázisokban is megtalálhatók, ezáltal olyan betegségeket idéznek elő, amiről nem is gondolnánk, hogy a paraziták okozták.
Hulda Clark a megoldást abban látja, hogy egyrészt a mérgeket ki kell hajtani a szervezetből és újabbakkal nem szabad terhelni, másrészt a parazitákat ki kell irtani biorezonanciával. Erre a célra létrehozta a Zapper nevű készüléket, amit Magyarországon is meg lehet vásárolni.

Kérdezheti most bárki, hogy ebben hol itt a marketing, és miért reklámozom ezt a dolgot. Üzleti érdekem nem fűződik hozzá, de ha úgy vesszük, meg tudom mutatni vele, hogy mire jó a nyilvánosság és mire jó a reklám. A reklám olyan alternatív lehetőségeket is megismertethet az emberekkel, amikről aztán majd ők maguk eldönthetik, hogy kell-e nekik, érdekli-e őket a téma annyira, hogy utánanézzenek. És ha valóban érdekli őket, akkor meg fogják ezt tenni anélkül is, hogy leírnám, "Kényeztesse érzékeit parazitairtó készülékkel!"

Szándékosan nem írtam le eddig, hogy az információn kívül van-e tapasztalatom ezzel a dologgal kapcsolatban, mert az már átlendülne az MLM-ek által alapvetőnek tartott személyes ajánlás kategóriájába. De amikor egyfolytában nyomják az influenza oltás reklámját, akkor azért már mégiscsak leírok két tényközlő mondatot: Van Zapper-ünk. December eleje óta elkerült bennünket az influenza.:)))


U.I. Hulda Clark könyve Meggyógyulhatsz címmel kapható a könyvesboltokban.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing reklám influenzaoltás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr29326220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére