Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

"Egér a Marson"-fíling - pedig csak Brno-ban voltam

2008.03.06. 15:34 PikPok

Tegnap Brno-ban jártam egy kiállításon, a Salimá-n, ami nagyjából úgy képzelhető el, mint a Foodapest, csak annyi pavilonban és annyi emberrel, mint a régi szép időkben a BNV-n, amikor bemutatták a bűvös kockát, és mindenki ott tombolt, hogy neki is jusson.

A szakkiállításról most nem is nagyon elmélkedek (lesz erre lehetőség majd egy újságcikken belül), talán csak egy extrém példa: a "legjobb hús"-t félmeztelen, testfestett hoszteszekkel hirdette egy cég. Íme a csajok:








































Hajrá feministák, lehet tiltakozni!


Amitől elámultam, az az, amennyire más hangulata van az embereknek az utcán. Amikor valaki fényképez, szépen türelmesen megállnak, kivárják, hogy elkészüljön a kép, nem másznak bele. A TESCO toalettjében vadidegenek normálisan szólnak egymáshoz, mosolyogva, sőt, nem akarnak a másik elé furakodni, udvariasan tudják, ki következik a sorbanállásnál.

Nekem dumálhat bárki, hogy ez azért van, mert mi magyarok ilyen pesszimista nép vagyunk meg hogy mindenkinek először kéne mosolyogni, meg magára erőltetni a jó hangulatot és utána majd milyen jó lesz. Én úgy gondolom, ezelőtt 15 évvel se voltunk kevésbé pesszimista nemzet, mégsem volt ez. Vidéken még ma sincs így, és ha az ember Pestről lemegy akár egy napra is vidékre, elcsodálkozik rajta, hogy milyen kedvesen szólnak hozzá a falusi boltban.

Az emberek egyszerűen meg vannak makkanva, eddig bírták hangulatilag a bizonytalanságot, a mindennapi élet etikátlanságát meg a megélhetés nehézségeit. Elég hozzá egyetlen napra elmenni az országból, hogy az ember úgy érezze magát, mint az egér a Marson. Ugyanez van a legtöbb munkahelyen, a menő nagy cégek légkondícionált irodaházaiban. Úgy tippelem, kell hozzá vagy 15 év, hogy ez megváltozzon. Ha addigra marad még néhány 30 körüli, és nem mind Londonban találja meg a boldogulását...

1 komment

Címkék: kiállítás hangulat brno salima

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr78368427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Györgyi 2008.03.06. 21:56:29

A múlt héten elhúztam melegebb égtájra (Tunézia). A helyiek roppant kedvesek, barátágosak, mosolygósak de azért nagy a kupleráj és egyeltalán nincs kolbászból a kerítés. De nincs ez a folytonos depresszió legalább. Amikor a boltokban vagy a taxisok lehúztak minket 1-2 helyi egységgel (úgy kb. 150-300HUF), akkor sokan közülünk anyáztak kicsit. Mi a túristákat szerintem nagyobb léptékben verjük át és még csak nem is mosolygunk... Érzésem szerint a magyaros vendégszeretet inkább már csak hazánkban világhírű :)
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása