- Dia és Béci, akik a diabétesz borzalmaira hívják fel a figyelmet, és a virágszirom tépkedős szeret-nem szeret játékot idézik fel, elmesélték, hogy a diabétesz végtagvesztést, vakságot és minden egyéb rettenetet okozhat.
- Hűvösvölgyi Ildikó szereplésével és a kamera felé való folytonos lépkedésével (vágásoknál újra hátrébb kerül) egy olyan eszközre és szolgáltatásra hívja fel a figyelmet és kéri az 1%-ot, amely a rák minden fajtájának korai felismerését teszi lehetővé.
- A Leukémiás Gyerekek támogatását kérő reklámfilm (amiben a gyerekek fehér parókákban imitálják a bírósági tárgyalást) a leukémia szörnyűségeit idézi tudat alatt - mindazonáltal nem sikerült egy év alatt sem újraszinkronizáltatni azt a gyereket, aki abszolút érthetetlenül mondja, hogy "az adófizetők közül sokan nem is rendelkeznek az 1%-ról". Pedig nem ártott volna. Hátha ezek az adófizetők is megértik, amit mond.
- A Mokkában a méhnyakrákról és a HPV vírus elleni oltás fontosságáról beszéltek, jó hosszan, olyan celeb mint részvételével, mint VV Ágica.
- Új reklámmal jelentkezett a Danone Activia, amiből megtudhattuk, hogy Keleti Andrea immunrendszerét a belein keresztül hozta helyre a lötty.
- A Béres Szimpatika nevű valamilyét népszerűsíti Novák Péter, aki először arról beszél, hogy szalad az élet, ő artista vagy zenész akart lenni, majd egyszer csak kiköt a patikusnőnél. Ennél logikusabban nem tudom leírni, mert nincs benne logika. Gyanítom, hogy a reklám kreatív brief-jében minimum 8 üzenet volt megfogalmazva, és hát ez jött ki belőle.
Sanyarú az élet, testünkbe zárva földi létünk merő egy szenvedés. Még jó, hogy itt a segítség - lásd fentebb.
Ha esetleg a kedves Olvasó azt gondolja, hogy a fentiek végignézése után egyetlen helyes alternatíva kínálkozik, akkor nem téved. Ez:)))):
(Mi holnap a Discovery-t nézzük.:)))