Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Költői véna a Szójavitnél - KKV marketing példa ismét

2008.09.24. 08:20 PikPok

Gondoltam, folytatom a tegnap megkezdett sort, és a világhálón is megörökítek további jó KKV-s marketing példákat.

Van olyan, hogy az ember úgy csatlakozik egy csapathoz külsős marketingesként, hogy ELEVE nem csinálják rosszul a dolgokat, mindössze egy kis megerősítés, és minimális korrekció szükséges, továbbá egyszerűen szólva az, hogy az ember elmagyarázza dióhéjban a szakmát. Így esett ez immár 4 éve köztem és a Szójavit között, akiket azóta is példaként ráncigálok elő, és dícséretét zengem Pirochné Simon Zsuzsa ügyvezetőnek, aki jókor, jó helyen, jó(zan) paraszti ésszel csinált meg olyan marketing lépéseket, amik a Szójavitből egy ismert márkát teremtettek. Természetesen köt az üzleti titoktartás, úgyhogy itt csak egy-két dolgot szeretnék dokumentálni történetükből.

A csapathoz tartozik Lombos Márton, aki nem gyenge írói/költői vénával rendelkezik. Egyszeri és megismételhetetlen. Ő írta a Szójavit szlogenjét is, ami messze magasan a legjobb KKV-s szlogen, amit az elmúlt években hallottam: "Szójavit - Egy könnyed lépés a változás küszöbén". (A témában kevéssé érdekeltek számára: a Szójavit egy szója tartalmú táplálékkiegészítő, amely természetes módon segít a klimax tüneteivel küzdő hölgyeknek.)

A költői véna kihasználására minden ünnepen - különösképpen nőnapon - sor kerül, amikor a Szójavit apró ajándékot küld kiemelt partnereinek. Egyik évben egy kis varrókészletet küldtek, ami mellett a következő vers volt:

A varródoboz egyik legnagyobb erénye,

Hogy azt bizony többnyire a Nő veszi kézbe.

Ezt persze nem a semmittevés mondatja Velem...

És elhihetik Nekem: nem is a Fegyelem.

 

Emlékszem, dolgaim megvarratlanul

Hevertek kupacban. Azt hiszem alul,

A legalján, egy nadrág zsebében...

Csak a számát írtam fel, a nevét nem...

 

Ezt a fecnit keresve jöttem rá arra

-A nadrágok lyukas zsebében matatva -:

A Nő egyik erénye, hogy a problémát úgy veszi kézbe,

Mintha megoldásukhoz csak egy varródoboz kéne.

 

Lombos Márton

Hát ezek ők! www.szojavit.hu

Szólj hozzá!

Címkék: marketing szlogen szójavit

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr28677287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása