Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Kategóriamenedzsment könyveknél. Biztosra mennek.

2008.11.04. 18:00 PikPok

Félve csapok én itt most bele a lecsóba, mert olyan szakmai témát említek, amivel én már az ősidőkben, vagyis 95-ben pályakezdőként is foglalkoztam, de aki nem a nagy láncoknál dolgozik, az sose hallott róla, hogy az mi. Ez pedig a kategóriamenedzsment, aminek az a lényege, hogy egy adott termékkategória forgalmát úgy növelje az áruházon belül, hogy jobban rendezi el a termékeket, és olyan eszközöket alkalmaz, amitől a vevő sokkal jobban felfigyel a termékre, termékkategóriára. Vicces módon a kategóriamenedzsmentet alkalmazzák akár a piacon is - mindannyian ismerünk trükkösebben pakoló zöldségeseket - de a legkisebb bolt tulajdonosa is tudja, hogy jól eladni csak teli polcról lehet. Az utolsóként árválkodó cuccot senki sem fogja elvinni.

Hogy-hogynem, pár napja olvasgatok egy angol nyelvű könyvet a keresőoptimalizálásról. Ma ránéztem a letett könyvre, és a hátulján ezt láttam:

 

 

Vagyis:

Polci kategória: SZÁMÍTÓGÉP/Internet/Web analítika

Olvasói szint: kezdőtől a haladóig

(Zárójelben jegyzem meg, hogy ha-ha-ha, még hogy kezdő...) De! Ez azért már valami, amikor a könyv elkészítésének pillanatában a könyvkiadó már tudja, melyik polcra akarja rakatni a könyvét, hogy a vevők biztosan megtalálják. És nem elég, hogy tudja, de ezt rá is nyomtatja a könyvre. Zseniális. Erre szoktam azt mondani, hogy ez azért így meg van csinálva, végig van gondolva, itt igyekeznek biztosra menni.

Ha valaki szeretne többet olvasgatni a kategóriamenedzsmentről, itt egy link, ami az egyik (egyébként eladó:))) weboldalunkra mutat át, és én írtam (nem kopiztam):

www.marketingcikkek.hu/#kat

1 komment

Címkék: könyv kategóriamenedzsment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr87749716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.11.04. 21:49:18

Hó maccs iz disz szájt meg a neve?:-) privátban kérem megírni....
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása