A Pee&Poo vagyis Pisi és Kaki márkát 2004. végén Stockholmban hozták létre. Megálmodójuk Emma Megitt, grafikus. Pisi és Kaki duója összeházasítása az esztétikumnak és az oktatási alapelemeknek, ezáltal mind a gyerekek, mind a felnőttek kedvencévé vált. Remek kakilási tréning ösztönző eszköz, valamint dédelgetnivaló puha kedvenc. - olvasható a cég honlapján.
Íme ők:
A honlap címe pedig: www.peeandpoo.com/eng/flasheng.asp
Sajnos nem tudom az egyes aloldalakat ide oldalanként belinkelni (éljen a flash! egy szar, ismét mondom, ezúttal itt még stílszerű is), kénytelen vagyok navigáltatni az olvasót:
- Kaphatók gyerekruházati termékek, pólók, zoknik és egyebek. Biztos imádnám, ha az anyukám ilyet adna rám... Ennyi erővel a homlokomra is írhatná alkoholos filccel, hogy "Most tanulok bilizni!"
- Plüssfigura, kulcstartó és más játékok hozzák közelebb a kicsinyekhez a bilizés élményét.
- Elképesztő, hogy amin én itt most élcelődök és amin első látásra azt se tudtam, hogy elképedjek-e vagy egyszerűen csak lefejeljem a billentyűzetet, mekkora média visszhangot tudott elérni. Az oldal elég régen került már a látókörömbe, látom rajta, hogy hogy megnőtt a forgalmazók száma. Magyarul mégiscsak lehet valami ebben a Pisi és Kakiban, ha ekkora bizniszt lehet csinálni belőle...
Gratulálok Emmának!
A nyűglődő magyar kisvállalkozónak meg üzenem, hogy sikert lehet kovácsolni abból, ha valaki
- kitalál valami olyat, amit még senki, vagy legalábbis jól megkülönbözteti magát a versenytársaitól
- csináltat egy profi arculatot
- összerakat egy normálisan kinéző weboldalt
- megragad minden lehetőséget arra, hogy exponálja magát a médiában
Nyafogással, logón és arculaton való spórolással és szomszédpisti gagyendáré weboldallal kár megmozdulni.