Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Milyen legyen az online ügyfélszolgálat? És az online ügyfél?

2008.12.22. 08:34 PikPok

A múltkor írtam arról, hogy a válság és az év vége közeledtével minden vállalkozó úgy érzi, okvetlenül szpemekkel kell elárasztania a neten megtalálható cégeket. Mostmár megvan a sztenderd válaszom erre, és minden szpemküldőnek megírom, hogy na látja, ha lenne olyan honlapja, amit mi csináltunk, vagy lenne olyan linkstratégiája, mint nekünk, akkor nem kéne érdektelen maileket küldözgetnie, hanem a vevők keresnék meg őt. A hab a tortán az, amikor a szpemmelő értékesítési vezetőnek annyi agya nincsen, hogy az általa fantasztikusnak vélt hotel/rendezvényhelyszín fotóját valahogy lekínlódja 5 mega alá...

Ma azonban a potenciális ügyfelekről fogok írni, akik megkeresnek bennünket. Igen nagy az Isten állatkertje, és úgy látszik, a majomketrecben is van már net... Néhány gyöngyszem:

Műköröm szalont akarok nyitni. Tudnának segíteni, hol a legközelebbi nagyker?

Persze. De előbb írd meg, hol laksz.

Gondolkozom rajta, hogy Bt, Kft vagy Zrt formában kezdjek vállalkozást. Melyikben?

Olvass! Először a honlapunkon, és tájold be magadnak, hogy találsz-e erre vonatkozó részt bárhol is. Aztán ülj le, és fogalmazd meg magadban, mi a különbség a könyvelő, a jogász, az adótanácsadó és a marketinges között.

Logót kell terveznem egy óvodának. Segítenének?

Persze. Adunk árajánlatot.

Kisvállalkozó vagyok, (...) üzletet nyitottam. Hirdettem újságban, tévében, szórólapon, de nem lett annyi vevőm, amennyit gondoltam. Minuszban vagyok. Segítsenek!!!

Oksa. Vágjam a falhoz a perselymalacot?

Egyébként az utóbbi a kedvenc példám. Konkrétan megírta, hogy milyen vállalkozása van, konkrétan pár hónapja épp arról írtam a blogon, hogy ennek a szakmának a képviselői sem értették még meg, hogy nem szirimszarom szórólapra kéne költeni, hanem egy weboldalra. Most ennek a "páciensnek" is csak ezt tudtam megírni.

És hogy miért vagyok ennyire pikírt ezekkel a szerencsétlenekkel? Hát csak azért, mert ezeknek MINDEGYIKNEK én - követve az online ügyfélszolgálatban előírt 24 órán belüli válaszadási kötelezettséget - megírtam, hogy hát ez meg az, nem tudunk segíteni ebben, de abban viszont igen, tanácsoljuk, hogy ezt vagy azt csinálja, és egyik birka sem méltatott válaszra. Egy rohadt köszit nem tudtak visszaírni. Hát hiába, bunkónak lenni csak a potenciális ügyfélnek szabad... (De náluk aztán ha mégis előkerülnének, más szorzóval képződik az ár...:)))

3 komment

Címkék: online ügyfélszolgálat ügyfél

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr69815265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ftk 2008.12.22. 15:06:42

Hm, gyanús volt nekem, ahogy hirtelen megszakadt a karácsonyi csúcstermékek sorozata :)
Ezzel együtt élvezettel olvasom ezt is, meg mást is ;) Ebből tanulok, annak örülök...

Lackó_ 2008.12.22. 23:15:50

kriszi, csak egy kis türelem, és minden visszatér a megszokott kerékvágásba:)) Addig is ajánlom figyelmedbe a lap tetején a kis piros keretes képet:))

ftk 2008.12.27. 11:11:16

A megszokott kerékvágásba? Nem akarlak ijesztgetni, de olyan egy ideig nem lesz...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása