Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

A nők büdösek! - lassan kimondja ezt is a Rexona, de addig itt lesz nekünk a Kommandó

2009.04.16. 18:50 PikPok

Új reklámmal jelentkezett a Rexona. Azt hittem, hanyattesek, amikor megláttam. A reklám úgy szól, hogy egy idősebb hapsi (nem felismerhető, hogy kicsoda, de első blikkre Lagerfeld-re tippelnék) egy autóban ülve filozofál, hogy ő mindig parfümöt tervezett a nőknek (Lagerfeld ellenben tudomásom szerint nem csinált parfümöt), de miután rájött, hogy örökké lótnak-futnak, megizzadnak, ezért mostmár dezodort fog tervezni. Közben kutya után loholó nőt látunk, többek között.

Kalandra indultam: nézzünk csak utána ennek a remekbeszabott filmnek!

Megnéztem a weboldalt, ahol nyereményjátékot és "felfedezést" találtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Totális képzavart sikerült kreálni a marketingeseknek, ehhez kétség nem fér. (A marketing szempontból összehányt promóciót hűen tükrözi a weboldal kialakítása is.) Vásárolni is kell, meg kommandózni is lehet:

A Kisestélyis Kommandó három egyedi, kifejezetten a Rexona Illatkollekció számára tervezett kisestélyi ruhában lesz majd látható a főtereken, irodákban, főiskolákon, egyetemeken.. A ruhák megtervezésére a Rexona nem kisebb személyiséget kért fel, mint Léber Barbarát, a hazai divatszakma ismert és elismert divattervezőjét. A ruhák tervezésénél Léber Barbarát a Rexona Illatkollekció egyedi illatai, a Sexy, Happy és Shiny inspirálták.

Méghogy kisestélyi meg kommandó?!!...MUHAHA! Hogy jött ez így össze? Minden elismerésem Léber Barbaráé, de bocs, még soha nem hallottam a nevét. Fődíjként mobilt, és egy újabb - számomra - ismeretlen stylist tanácsát lehet megnyerni egy másik vonalon (aminek semmi köze a kommandózáshoz). Akkor már miért nem Léber Barbara tervez a nyertesnek egy ruhát? Na mindegy, a katyvasz csak így lehet teljes.

Azt azért még mindig nem értem, hogy miért kell nekem találkoznom a kommandóval. Azért, hogy megnézzek rajtuk egy ruhát, ami sosem lehet az enyém? Vagy megszagoljam őket?

Próbáltam megfejteni a talányt, és kiismerni magam rajta, hogy mit vár el tőlem a Rexona, és kattingattam a weboldalon, ami egy tipikus Csodálatos Májkrém.

Csodálatos Májkrém, vagyis: tudjuk, hogy van benne valami, de senki nem tudja, mi!

A weboldalon ide-oda klikkelgetve, az egeret mozgatva jövünk rá, hogy pl. a mobiltelefon képe kattintható, át is vezet a Sony Ericsson elképesztően bonyolultnak tűnő technikai weboldalára (amit szerintem csak a férfiak tudnak élvezni, akik ugyebár ritkán célcsoport egy női dezodorhoz... újabb katyvasz). Próbáljunk csak meg bizonyos funkciókat kinyerni ebből az oldalból! Kapjuk el a kommandót! (Nekem Budapesten nem sikerült tetten érnem. Nem műxik.)

[Én tovább nem is részletezem az oldalt, sem ergonómikusan, sem józan paraszti ésszel, mindent elmond a világmárka magyar weboldalának 3-as Page Rank értéke...]

Az ominózus reklámfilmnek persze nyoma sincs az oldalon, és sajnos a You Tube-on se találtam. Annyit azért mindenesetre mondhatok, hogy méltó utóda a hónaljban röfögős filmnek. Innen már csak egy lépés, hogy a Rexona kimondja: a nők büdösek, mint a disznógané!!!

2 komment

Címkék: weboldal reklám webergonómia rexona

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr731051670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.04.17. 13:01:01

Miért a nők nem szoktak büdösek lenni? De most viccen kívül: A reklám a nőknek azt a jellemzőjét emeli ki, hogy a nők nem akarnak, nem szeretnének büdösek, ápolatlanok lenni. Míg a férfi galambot röptet és koszcsíkos az izzadtságtól, addig a nőnek a legenda szerint még a k@...ája is illatos...
Állítólag, a reklám kapcsán megnőtt a malacos tetoválások száma, annyira eltalálta a Rexona a kismalac rajzot! (április 1)
A hüvelygombás reklám még mindig durvább ennél... korszakalkotóan durva! Diszkriminatív:D

he 2009.06.06. 13:31:37

És hogy teljes legyen a májkrém-fíling: az egyáltalán nem derül ki sehol, hogy a három új illat milyen valójában: virágos, orientális? Csak az biztos, hogy ez a honlap katasztrófa!!!!
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása