Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Beneveztem a Marketing Izéket a Goldenblogba - a komplex blogok kategóriájában...

2009.07.01. 10:08 PikPok

Ismét megy a blogok versenye. Gondoltam egy nagyot, és beneveztem ezt a blogot a komplex blogok kategóriájában. Most ennyit tudok a versenyről:

Nevezés: június 2. - augusztus 10.
Zsűri szavazás: augusztus 12. - augusztus 17.
Eredményhirdetés: augusztus 19.

Olyan webnaplók, ahol a szerző személyes bejegyzéseit, tematikus írásait, fotóit, közéleti észrevételeit egy felületen publikálja. A középpontban a sorokat jegyző személy áll, ő értekel, elemez többféle témában.

Kis módosítás: a középpontban a sorokat jegyző PINGVIN áll...:)))

Na de miért nem tanácsadó blog ez itten? Ahol pedig a legtöbb szakmai blog versenyez. Hát csak azért, mert ez annál sokkal szerteágazóbb, és mert főleg nem mindig csak eszet osztok, hogy kinek mit is kéne csinálnia, vagy ki miben hülye a végtelenségig.

A minap beleolvastam két marketing szakmai blogba egy-egy bejegyzés erejéig, és elolvastam a kommenteket is. Hihetetlenül jó lenyomatát adta a helyzetnek. Torzítva szummázom az olvasottakat.

A) blog

-Mit akarsz te bérblogger, a te nevedre semmit se ad ki a Google! -Épp hogy a te nevedre nem ad ki semmit!

B) blog

-Micsoda egy bejegyzés ez, a blogger saját maga ássa alá a szakmát! -Nem ássa alá, épp hogy túl műmájerek vagytok!

Így cserél eszmét a szakma...

A másik tapasztalatom a Kreatív online homokozójában, a Szívlapát c. blogon esett meg, ahová azóta se néztem be, és nem is fogok. Ott a kreatívok megkérdezték, hogy akinek nem tetszik egy reklám, annak miért nem tetszik. Én megírtam, hogy miért, mire a torkomnak estek és nyakonharaptak azzal a felkiáltással, hogy én se tudok sokkal kreatívabb lenni. Mondjuk, nem ez volt az eredeti kérdés... De levontam a konzekvenciákat.

A harmadik eset egy komment volt egy webmarketinggel foglalkozó emberke blogján. Valaki kommentezett, hogy ő nagyon szívesen olvasná a bejegyzéseket, de ez a becsukhatatlan bannerben dumáló kolléga olyan roppant módon idegesíti, hogy nem is tudja... Még jó, hogy nem a webergonómia fontosságáról nyomta az igét a kolléga...

Hát most meg én erre mit tudjak mondani? Talán csak annyit, hogy egy ilyen blogoszférában (hogy én is ilyen jó kis műmájer kifejezéssel éljek) én inkább szeretnék egy személyes webnapló lenni, mint a marketing fontosságának és hogyanjának igehirdetője. És akkor a személyes webnaplómban majd jól megírom, milyen marketinget csinál Panni a malomipari boltban...

9 komment

Címkék: marketing blog blogolás goldenblog

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr331218340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.07.01. 15:19:59

Neked hajrá!
(van néhány önfényező szakkör – sztem minden szakmában – akiknek lehetne egy gyönyörű emblémát tervezni, ami egymás farkát szopó majmokat árbrázolhatna. ;o)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.01. 18:17:56

Hát, van rá esélyed, hogy átrakjanak mégis a tanácsadói kategóriába. Főleg, mert ez nem komplex blog...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.07.01. 19:46:26

@Konrad: még a végén sikerül odáig is eljutni, hogy nem is blog?:))) Sőt, hintsünk sót a nyomára is?:))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.07.02. 08:40:28

Néhány bejegyzéstől eltekintve te az internetes marketinggel foglalkozol, és mellé érdekesség képpen veszel pár témát a nyomtatott vagy tévés marketingből is. Akkor miért komplex blog? Kicsi Liza miatt? Ez a blog egyben rólad is szól! Ilyesformán minden blog komplex. És ha magad nem tennéd bele, nem is lenne olyan érdekes:D Hajrá Kicsi Liza! Ne hagyd magad a komplexbe sorolni! :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.07.02. 09:21:06

Persze, az internetes marketing jelenti itt a "tematikát". Én nem arról írok mindig, hogy kinek mit kéne csinálnia, hanem arról is, hogy mit tapasztalok. Ez pedig ílymódon "személyes". Egy tanácsadó blog véleményem szerint nem foglalhatna állást olyan kérdésekben, hogy más bloggerek mit csinálnak. A tanácsadás lényege az, hogy amit én pontosan tudok és megtapasztaltam, arról több alternatíva felmutatásával, személyre szabottan mondom el az ügyfélnek, hogy mit csináljon. Itt pedig se alternatívák nincsenek, se személyre szabottság. Itt az én személyem áll a középpontban, legyen szó bármiről.
Például a privát témák hete mióta tanácsadó? A lepkevonulásról szóló bejegyzés mióta marketing? Nem az!
A fotóimat pedig most kezdem el feltölteni majd az sxc-re, onnan szabadon le lehet majd tölteni.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.07.02. 10:13:04

@PikPok: bárhogy csavarod, azért ez egy tanácsadó blog szerintem. A személyes dolgok meg beleférnek, hiszen blogról van szó és nem tanulmányról :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.07.02. 11:19:06

@Konrad: nem értelek. Épp a múltkor kommentezted, hogy nem kéne politikai témát érinteni, mivel ez egy szakmai blog. Nekem akkor az volt a válaszom, hogy ez a blog SOSE VOLT tisztán szakmai blog. Mint ahogy nem az. A tisztán szakmai írásaimat meghagyom a két tisztán szakmai honlapunknak (www.sikermarketing.hu és www.market-iq.hu). Ha pedig figyelmesen elolvasod a komplex blog definícióját, a fotók közzétételén kívül minden pontosan erre a blogra illik.
Szeretném a saját blogomat én pozícionálni.:)))

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2009.07.30. 14:19:21

én nem vitatkozom veled, egyszerűen csak neveztem a blogod a komplexbe, mert úgy rémlik, azt olvastam, hogy ebben a kategóriában számít a nevezések száma is.. Sok sikert!!

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.07.31. 08:31:22

Ha visszagondolok, talán több a magán post és a marketinget éppen súroló post, mint az ami tanácsadás hangulatú lenne. De egyébként a tanácsadás nem azt jelenti, hogy valaki tanácsot kér és azt megválaszolják? Itt nem sok "tanácskérés" hangzik el...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása