Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Gázos T-Com - takonypóc agresszor a Lőrinc Centerben

2010.06.06. 11:43 PikPok

Új őrület tombol: kösse össze telefonszámláját a gázszámlájával, és fizessen kevesebbet. (Kösse össze a gatyamadzagját a zoknijával és pofára esik.) Én az ilyenekbe nem szeretek beleugrani, mert ez tipikusan olyan kisbetűben szabályozott szerződési történet, ahol a buktató majd baj esetén jön ki.

Mindenesetre a T-Com most ebben a történetben utazik, területileg felbérelt bérencekkel, akiket nyilván a megkötött szerződések után fizet.

Pár napja egy nyurgalábú takonypóc (értsd: T-Com területi képviselő) becsöngetett, hogy hasonlatosképp a Világ végét hirdető Jehova tanúihoz, ippeg pont ebédidőben ossza meg velünk a szerződés előnyös pontjait. Mivel nem szeretjük, ha a leves fogyasztáskor nem pont szájmeleg, elküldtük. Mire a takonypóc vad "hölgyemezés" közepette követelte, hogy a szórólapot, amit előzőleg bedobott a postaládába, ebben az esetben adjuk vissza, és tekintsük magunkat totális baromnak, aki a saját hülyesége miatt most majd információ hiányában jól kimarad ebből a remek üzletből.

Nem kicsit vágtuk hozzá a szórólapját.

Másnap a Lőrinc Centerben egy kis pultnál csak az nem kapott szórólapot, aki elszaladt előle. Azóta is vadássza az ügyfeleket és a gyanútlan öregasszonyokat, akik majd jól bele is fognak ugrani a buliba.

Ezúton üzenek ismét a T-Com-nak: valahogy még mindig nem stimmel a marketing munka. Mert az rendben van, hogy üzletkötői munkára még ebben a vészterhes időben sem lehet palimadarat fogni, de az ilyen agresszív takonypócok viselkedése csakis a T-Com image-ét fogja rombolni, nem pedig Töki Béla 21 éves üzletkötőét.

És ismét le kell szögeznem: nálunk nem jön be ez az amerikás "ha most nem rendelsz, te vagy a világ lúzere" című értékesítési duma. A tiszta és világos beszéd annál inkább bejönne...

38 komment

Címkék: t com image gázszámla

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr752060134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karipapa01 2010.06.06. 15:10:23

Ez egy ugyanolyan munka, mint a favágás vagy a BKV-jegy ellenőrzés. Az alkalmazó a munkavállalóról feltételez némi intelligenciát és megbízza egy nem túl bonyolult művelet elvégzésére. A munkavállalón múlik, hogy ha nem jött be az általa ajánlott lehetőség miként reagál. Ha intelligens: I'm sorry és próbálkozik máshol. Ha bunkó: személyes sértésnek veszi, hogy nem sikerült végrehajtania a rábízott feladatot. Szerintem ehhez a T-Com-nak köze nincs, nem küldhet el minden alkalmi munkást IQ-tesztre vagy viselkedési tanfolyamra. Posztoló: tedd túl magad mások bunkóságán!

HgGina 2010.06.06. 15:20:22

@Karipapa01: de bizony a T-Comnak ehhez igen sok köze van. A cég választja ki az alkalmazottait, nem fordítva. És bizony ez nem IQ-kérdés, a cég a saját megítélését rombolja ezzel.

Én mondjuk kicsit idegesebb módon grabancánál fogva vágtam volna le a lépcsőn a takonypócot. (A Gázművektől érkező egyik bunkóval már kénytelen voltam korábban ezt megtenni, azóta tud előre köszönni is.) Utána pedig esetleg követeltem volna, hogy mossa fel a lépcsőt az orrából jövő vértől, mert fertőzésveszélyes.

A favágással és a BKV-ork beosztással pedig nem lehet ezt összehasonlítani. A favágónak nincs társalgási követelménye, az ork pedig eleve bunkóságra van nevelve. Ez kereskedelem. Mégpedig a legsz@rabb munkavállalókkal.

Karipapa01 2010.06.06. 15:48:56

@HgGina: Igazad lehet: egy ilyen többezres létszámú cégnek igenis foglalkoznia kellene azzal, hogy pl. Parafaszi Gusztáv alkalmi üzletkötőnek is legalább 160 IQ-ja legyen azért a kurvanagy dohányért, amit ezért a melóért fizetnek. Szerintem annak is örülnek, ha a sarki kurva az éppen megjövő menszesze miatt átmenetileg elvállalja. Lehet, hogy a cégnek ez nem túl jó, de valószínüleg be tud palizni egy-két embert, tehát hagyják bomolni. Ha végképp elakad, majd küldenek helyette mást.

Rókakígyó 2010.06.06. 15:51:57

Te télleg nagy lúzer vagy, ha nem kötsz ilyen szerződért.. Elmondanám röviden az előnyöket ...

Eastbay1 2010.06.06. 16:47:49

@HgGina: Karipapának qrvára igaza van. Posztoló túlreagálta a dolgot, ennyi bunkósággal bárhol találkozhat. Üzletkötő meg kissé túlértékeli a saját munkáját.
Elmondom, hogy működik ez. Van egy új üzleti ajánlata T-Comnak, ami nekik tuti nagyon jó, neked meg talán kicsit jó. Erre az okosok kiszámolják, hogy kb mennyi ilyen szerződést tudnak elpasszolni (legyen mondjuk 15000 darab). Ehhez kell nekik X számú "üzletkötő", aki elvégzi a kulimunkát. Itt gyakorlatilag nem arról van szó, hogy az üzletkötőnek minél több helyre el kell passzolnia a terméket (habár az okosításon ezt mondják nekik, mert a magasabb jutalék lehetőségével csábítják őket), hanem meg kell találnia azt a 15000 vásárlót. Ennyi. Nem kell itt az üzletkötőnek komolyan vennie magát, érvelni meg eladni, csak le kell gyalogolni a címeket minél gyorsabban. Ennyi a titka.
Az ilyen munkát egy beszélő majom el tudná végezni, de mivel ilyen nincs, ezért keresnek erre a cégek munkanélkülieket.

evacat 2010.06.06. 16:50:17

Nemrégiben telefonon akarta megkötni velem az évszázad üzletét egy gyorsbeszédű titán. Méghozzá pénzügyi befektetést ajánlott a cégnek. Határozott elutasitásom hallatán megkérdezte, hogy Önök nem azért dolgoznak, hogy nyereséget termeljen a pénzük? Nem, mi kedvtelésből dolgozunk, feleltem.
Erre nem tudott válaszolni.

rondakutya 2010.06.06. 17:26:46

Egyetértek a posztolóval. A cég és nem a saját nevében beszél az üzletkötő. Teljes egészében a cég sara, hogy kit alkalmaz a munkára.
Perelni is a céget szokták és nem Gipsz Jakab üzletkötőt.
Tehát akkor??

ÁLOMPOLGÁR 2010.06.06. 17:30:50

Egyetértek a poszt irójával.
A T-com hibája, mert tudniuk kell kivel
és mire kötnek szerződést.

Megjegyzem engem egy EOS-Factor Zrt nevű
társaság zaklat egy lejárt T-com szerződés miatt, csak az a baj, hogy nekem nem volt velük zerződésem.

Néhány példa az SMS-ekből: " A saját érdekében hívja a következő számot...!". " 2010....12-én a ..Bíróság előtt várjuk a tartozásának kiegyenlítése céljából!".

Többször hívtam az EOS-t,hogy küldjék már a T-com szerződést, de azt válaszolták majd ha megkapjuk.

Ez cca.: másfél éve megy.

Úgyhogy ne csodálkozzon a T-com, hogy egyedül a netnek köszönhetik azt hogy van még ügyfelük.

Hack.Elek 2010.06.06. 17:37:31

Anélkül, hogy bárkit is védenék, csak annyit tennék hozzá, hogy nem feltétlenül rossz az neked, ha elfogadsz egy ilyen szerződést. Csak olvasni kell és mérlegelni. A felhasználó szempontjából azért jó, mert olcsóbban kapja a gázt, persze ennek megvan az ára máshol - de lehet, hogy ezt az árat amúgyis megfizetné (például úgysem mondaná le az igénybevett szolgáltatásokat). A T részéről szerintem az ügyfelek megőrzése a lényeg, nem kell sok ész hozzá, hogy lássa valaki.
Nem mondom, hogy mindenki számára, de ez simán lehet win-win helyzet is. Nem kell egyből, ész nélkül fikázni.

kicsibuta 2010.06.06. 17:38:53

A T-Com nem válogatja meg, kiket alkalmaz. Még bejelentett állásnál sem. A barátom a tudakozónál dolgozott, és döbbenten mesélte, hogy a felvételin volt olyan, aki azt sem tudta, hány megyéje van az országnak. Nem felsorolni nem tudta őket, nem a székhelyükkel nem tudta párosítani őket - a számukkal sem volt tisztában. Felvették...

manes 2010.06.06. 18:14:28

@ÁLOMPOLGÁR: SMS.ben ird vissza,hogy:Bekaphatjátok.

jófiu 2010.06.06. 18:32:57

Hozzánk is bejött egy üzletkötő...az első kérdésem az volt, hogy lehet-e havonta lejelenteni telefonon az óraállásokat, mert pölö a konvektoros fűtésnél én határozom meg, hogy mennyit fogyasztok...a válasza az volt, hogy NEM..csak havi átalány van, amit az előző év fogyasztásából számolnak ki és minden hónapban ugyanannyit kell fizetni. Így rövid úton elköszöntem tőle...még próbált agitálni, de kitessékeltem..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.06. 19:03:38

sajnos amerika ugyben megibt pontositanom kell
vagyis nem kell, de azert megis
a tv-kben reggelente, megy a csak nmost es csak ennyi es 10 percen belul ha felhivsz
inkabb hajnalonta, kutya nem nezi
viszont
ilyen szemelyes becsengetossel 15 ev alatt nem talalkoztam
bebaszna ha leveseveskozben it klampirozna az ajtomon
s telefonos marketinget meg olyan 5 eve torvenyileg betiltottak
/elotte tenyleg bvolt hogy foldhoz qrtam a telefont mert reggel 8-kor hivott valami hulye picsa
havi egszer egy-egy kobor hivas meg most is befut, de nem tobb

kizarolag a pontossag kedveert
ja es szorolapokkal sem szemetelhetik a postaladamat
foleg hogy za
akikkel uzleti kapcsolatban vagyok, azok neha tesznek a szamla melle kis fuzetecsket
ez a maximum

/ez csak zarojal volt amerikarol/

Karipapa01 2010.06.06. 19:29:33

Hölgyeim és Uraim! az én olvasatomban a posztoló nem az ellen emelt kifogást, hogy a T-Com felajánlott neki egy lehetőséget (van akinek jó, van akinek nem), bár a poszt szerint ezzel sem azonosult. A problémája az, hogy a vállalkozás által kiküldött üzletkötő bunkó volt! Megtehetné a T-Com, hogy jól képzett, sőt tanfolyamokon továbbképzett magas IQ-ju pszichológiai képzettséggel rendelkező tanult emberekből álló üzletkötő hálózatot tart fenn, de ez költségnövekedéssel jár, amit úgyis mi fogunk megfizetni.(sok emberre lenne szükség főállásban akkor is, ha pillanatnyilag nincs szükség a munkájukra). Helyette alkalmaznak inkább "egyéni vállalkozókat", akikről csak annyi információjuk van, hogy tud magyarul beszélni. Ez így olcsóbb és a piac megköveteli, hogy egy szolgáltatás minél olcsóbb legyen. Ha az előző hozzászólásomban félreérthető voltam: itt kérek elnézést a favágóktól és a BKV ellenőröktől mivel a munkájuk rendkívül fontos és tiszteletreméltó. Sorolhattam volna több foglalkozást is. Itt csak egy példát hoztam arra, hogy ez is csak egy munka és a minősége a munkát végző emberen múlik.

Pepibubó 2010.06.06. 19:50:02

@hagyma: Kedves Hagyma! Nekem nagyon szimpatikus, hogy megvédted Amerikát, mert itthon egyszerűen borzalom, hogy a kommunizmus bukása után még 20 évvel is milyen hazugságokkal etetik a népet Amerikával kapcsolatban.

Holott, ha normális demokráciává váltunk volna, akkor tudnánk, hogy mennyi mindent nem kell nekünk kitalálni, mert nálunk sokkal régebbi demokráciákban már észlelték és megoldották ugyanazokat a gondokat.

De nálunk ez "nagy szégyen" lenne, mármint Amerikát "másolni", merthogy ezzel tömte tele az emberek fejét a posztbolsevik sajtó. Magam egy újságnak írok, ami nem ilyen akar lenni, és örülnék, ha segítenél nekem a tapasztalataiddal. A részleteket megbeszélhetnénk, ha gondolod és érdekel: adjál itt egy e-mail címet - usakomment@gmail.com -, ami persze csak ideiglenes lenne részedről is.

gonoszboszi 2010.06.06. 19:58:51

Haha, a T-com minket telefonon zaklatott, hogy így meg úgy, váltsunk tarifacsomagot. Kétszer-háromszor kedvesen mondtam, nem kell. Mondtam a harmadik alkalommal az ügyintézőnek, írja be a rendszerbe, hogy ne hívjanak többet ezzel. Negyedszerre is hívtak, persze. Akkor picikét sem voltam kedves, és közöltem, hogy nem akarok elmenni a T-comtól, mert olyan kényelmes fajta vagyok, de ha még egyszer felhívnak, másnap besétálok, és szerződést bontok. Azóta nem kerestek... :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.06. 20:10:45

@Pepibubó:
nagyon szivesen
en nem vedem amerikat, csak egyfo;ytaban teves velemenyeket olvasok, arrol ami itt van
valahogy mindig bele van szove, hogy nem kell nekunk amerikat majmolnunk es utana kovetkeszik a teves allitas
amerikanak is van eleg hibaja, legalabb a hulyeseget ne kenjuk ra
egy kifejezetten konzercativ orszag eros rendorseggel
megkereslek
otthon ujsagiro voltam par evig

a temahoz is visszaterve
tenyleg utalnam ha idegen emberek csongatnenek be ajanlatokkal az otthonomba
a regi filmekbol meg emlekszem a porszivougynokokre, de ez mar a tv-re korlatozodott
ha valaki most kopogna az ajtomon es valami ajanlatot akarna tenni
a kedves mosoly es havarju utan zarnam is az ajtot
ha egyaltalan kinyitnam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.06. 20:25:55

@gonoszboszi:
na es tenyleg nem kene elgondolkodni, hogy ezt torvenyileg betiltsak?
es ezen kivul a kocsmai nyerogepeket
az vicces, hogy pokerozni nem lehet dfe a cseresznyes gepet nyomhatod rogyasig
OK ez off volt
de bizony ezek mergezik a kornyezetet

V.A. 2010.06.06. 20:35:15

Kb. 4 évvel ezelőtt egy T-com kampány hatására döntöttem úgy, hogy végleg megválok a jeles szervezet szolgáltatásaitól. Valamiféle új számlacsomagot akartak rám kényszeríteni, ennek érdekében - először finom, majd egyre durvább elutasításom ellenére - 10 nap alatt 15-ször(!) hívtak fel a cég call centeres droidjai. Sokat segítettek a már bennem érlelődő döntésben, köszönöm nekik. T-com szerződésem már nincs és nem is lesz soha többé.

Öreg Sam 2010.06.06. 20:54:54

@szévike:
Heheeee
Nekem a telefonos droidokra külön taktikám van,merő önvédelemből:
Felhiv,mellé teszem,hagyom dumálni,fossa a szót,mikor elfogyott a zogszigén,akkor benyögöm,hogy kaptam jobb ajánlatot. :)

Reggie 2010.06.06. 20:57:23

En mindig visszahivatom magam, hogy most nem erek ra, majd 5 perc mulva, vagy 1 ora mulva hivjon vissza. Egy ido utan a droid is megunja.

bleckdeck 2010.06.06. 21:10:25

Nálunk diginet van szuper gyors és jó,digitel meg havonta 0 forint az előfizetési díj és mindkettőnél nincs hűség.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.06.06. 22:48:02

@Karipapa01: már megbocsáss, de amit írsz az parasztság. Lehet, hogy egy olyan szoci cégmaradványnál, mint a t-com ez normális. De máshol nem. Egy kicsit is magára adó cég oktatja és szűri az ügynökeit, nem kell hozzá magas iq. Nem az iq számít, és a posztíró nem reagált túl semmit.
De úgy látszik, nekünk és neked más a normális.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.06.06. 23:47:57

Hiányolom a cikkből a szakmai indokot és magyarázatot. Nekem csak az jön le, hogy neked nem tetszik a "nyurgalábú takonypóc". Mióta utazol Te is bulvárblogolásban? Nagy csalódás...

ügyfélszolgálatos 2010.06.07. 00:11:36

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: Komikus... Hány olyan panasz érkezett be, hogy inviteles vagy upc-s ügynökök t-comosnak adták ki magukat és átverték az embereket. Szánalmas.

ügyfélszolgálatos 2010.06.07. 00:13:37

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: Meg kellene tanulnotok parasztok, hogy ügynökkel nem állunk szóba. Semelyikkel.

bakaruhában 2010.06.07. 05:02:32

@ügyfélszolgálatos: Az ügyfélszolgálatos csicskáskat, meg elküldjök a jó fenébe, csak úgy játszásiból.

bakaruhában 2010.06.07. 05:04:27

Én biztos nem idegesíteném magam ilyesmin. Eklezdi, mondom kösz nem és már csukom is az ajtót. Mondhat nekem közben, amit akar. Ennyi. Nemhogy még kinyissam neki a postaládámat. Hát a faszom nem kéne?

t_home_uzletkoto 2010.06.07. 07:25:58

Kedves Tudatlan "Előfizetők" egyszerűen szánalmasak vagytok, hogy a kamut a normális ajánlattól se tudjátok megkülönböztetni, és ti tartjátok magatokat ...nak.Nevetségesek vagytok!
" A nyurgalábu" aki max azert nyuregalábu, mert magasabb vagyok tőletek, mind a levél irójátol magasságban, mind a rágalmaskodoktól szellemileg.

Rob67 2010.06.07. 07:50:04

@hagyma: Egyetértek.
Én Angliában élek és sokszor azt olvasom a hozzászólásokban hogy az angolok ilyen meg olyan hülyék, bezzeg a magyarok...
Lehet hogy vannak olyan dolgaik, amelyek nehezebben érthetőek, de az biztos, hogy segítőkészségből, toleranciából, emberségből és - ami nagyon fontos - szavahihetőségből és megbízhatóságből lenni mit tanulni a Trianon Trauma népének.
A magyart baromira nem érdekli mit gondolnak róla, mert meg van győződve hogy a saját nemzeti gondolkodása az igazi és üdvözítő.
Ez az első hiba.
De sajnos idő lesz amíg rájön az ország, hogy a rendszerváltásnak nem csak politikai síkon kell megvalósulnia, hanem a fejekben is.
Na ez lehet hogy hosszabb idő lesz.

Rob67 2010.06.07. 07:50:46

@www.Bisex.hu: a 2 generáció optimista becslés...

privateer 2010.06.07. 08:25:44

@Karipapa01: A favágókat meg kell becsülni.
Az egy baromi kemény fizikai meló. Csináld utána napi 8 órában. Utána szóld le őket.

nyílméregbéka 2010.06.07. 08:38:47

@t_home_uzletkoto: "Rágalmaskodók". Megint tanultunk egy új szót (vö.: "öregecskedő").

Engem valami nyelviskolából zaklat egy picsa mostanában (telefonon), legutóbb rákérdeztem, honnan ismeri a számomat, mire besértődött. De ha még egyszer felhív, kurvára megbánja.

hazafi75 2010.06.07. 08:43:03

Az egész egy szánalom. Ez a rózsaszín mesevilág! Felfordul a gyomrom ha azt kell mérlegelnem,hogy a magyar állampolgárok által befizetett pénz csak egy töredéke(25%-a) marad az országban. A maradék 75% meg szépen kivándorol nyugatra és ott élvezik minden garasát. Romokban az egész ország. Se normális közintézmény,egészségügy,infrastruktúra stb. Vajon miért? Mert a haszon ebben az országban nem kerül elköltésre! És miért? Hát azért mert szinte minden valamire való cég külföldi tulajdonban van. Alig van regionális visszafordítás az országban. Egyedül a kis helyi vállalkozások a nehezen megkeresett hasznukat fordítják élethelyükre. Értem ez alatt azt,hogy itt vásárolja el pénzét. A multi cégek egy fillért sem költenek el Magyarországon. Viszik haza nyugatra és ott építenek belőle iskolákat,utakat, vagy ahogy a T-com fejlett hálózatot,mert azt Magyarországon nem lehet róla elmondani,hogy az lenne neki. Viszont amire büszke vagyok az megint csak a Magyar ember két kezű munkája mivel kiépítette Magyarország vezetékes hálózatát(MATÁV) és ez még a mai napig olyan szinten működik,hogy milliárdokat lehet vele kaszálni. Na,ezt is megcsináltuk,jól van csak a baj,hogy nem a mi nemzetünket gazdagítsa. Pff. Jó kedvű magyar emberke mikor fizeti a havidíjat,nem is sejti mekkora kárt okoz a saját nemzetének azzal,hogy azt a kevés kis pénz is mit két kezével megkeresett csak egy töredéke marad az országban,a többi meg isten tudja hova megy. Ha ilyen felfogásba élünk mi magyarok lassan a gatyánkat is elviszik :-) . Én ha van rá mód csakis magyar terméket veszek még akkor is ha az egy kicsit drágább mert tudom,hogy az a pénz itt marad!!!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.06.07. 08:43:06

Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat!

$Norbert$: ha a marketing lenne a szakmád, akkor felfedezted volna a sorok között a szakmai magyarázatot. De nem az a szakmád. Így akkor rávilágítok: ha egy cég, legyen az kicsi vagy nagy, alkalmaz egy embert, akkor annak a viselkedése a vállalat egészét fogja meghatározni végső soron. Ha egy üzletkötő engem zaklat a mindennapi tevékenységeim során, és engem nem érdekel az ő üzleti ajánlata, és elküldöm (a te nyelvedre lefordítva: kitörlöm a mailjét), akkor ne álljon elő nevetséges utasításokkal, pláne ne olyanokkal, hogy adjam vissza azt a szórólapot, amit ő kéretlenül bedobott a postaládámba, és amiről másnap még ki is derül, hogy tucatjával osztják. Az, hogy én meglátom a posztban, hogy itt egy ostoba üzletkötő hülyeségével állok szemben, és nem a megbízója ekkora gyökér, az a T-Com szerencséje, amit annak köszönhet, hogy én is dolgoztam nagy cégeknél marketingesként, és tudom, hogy kerülhet homokszem a gépezetbe.
Mivel azonban náluk évek óta kerülnek homokszemek a gépezetbe, így talán el kéne gondolkodni rajta, hogy jó szakembereket választanak-e irányító pozíciókba.
Na, dollárnorbi, sikerült megérteni? Ha nem, szólj, és akkor ajánlok valami alapszíntű marketinges könyvet, hátha világosabb lesz a céges image építés...
Az a megjegyzésed, hogy ez most bulvár bejegyzés, annyira röhejes, hogy szerintem magad sem érted. Miért nem kommentezel soha a nem Index címlapos bejegyzéseknél? Az elmúlt másfél évben, amióta ez a blog nem volt címlapos, megtehetted volna, de látszik, hogy te magad úszol a bulvárra.

Ezúton jelzem az Indexnek, hogy köszönöm, mindazonáltal remélem, hogy más posztok is el fogják érni a címlapra kerülés szintjét, még akkor is, ha csak egyszerűen egy életveszélyes játszótéri csúszdát mutatnak be...

2010.06.07. 13:57:53

@PikPok: Teljesen érthető a felháborodásod, el is hiszem, hogy ezzel az add vissza a szórólapottal kihúzta nálad a gyufát, mert ez már tényleg az alja. Az üzletkötők védelmében sajnos el kell mondani, hogy nem születik mindenki annak, sajnos nekik ez a munkájuk és íme a példa, hogy van aki nem tudja ezt megfelelően végezni. Egy cég bármely dolgozója mindig az adott céget képviseli, így annak oktatásáról (legyen ez egy sablonszöveg betanítása) mindig a cég felel.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása