Új őrület tombol: kösse össze telefonszámláját a gázszámlájával, és fizessen kevesebbet. (Kösse össze a gatyamadzagját a zoknijával és pofára esik.) Én az ilyenekbe nem szeretek beleugrani, mert ez tipikusan olyan kisbetűben szabályozott szerződési történet, ahol a buktató majd baj esetén jön ki.
Mindenesetre a T-Com most ebben a történetben utazik, területileg felbérelt bérencekkel, akiket nyilván a megkötött szerződések után fizet.
Pár napja egy nyurgalábú takonypóc (értsd: T-Com területi képviselő) becsöngetett, hogy hasonlatosképp a Világ végét hirdető Jehova tanúihoz, ippeg pont ebédidőben ossza meg velünk a szerződés előnyös pontjait. Mivel nem szeretjük, ha a leves fogyasztáskor nem pont szájmeleg, elküldtük. Mire a takonypóc vad "hölgyemezés" közepette követelte, hogy a szórólapot, amit előzőleg bedobott a postaládába, ebben az esetben adjuk vissza, és tekintsük magunkat totális baromnak, aki a saját hülyesége miatt most majd információ hiányában jól kimarad ebből a remek üzletből.
Nem kicsit vágtuk hozzá a szórólapját.
Másnap a Lőrinc Centerben egy kis pultnál csak az nem kapott szórólapot, aki elszaladt előle. Azóta is vadássza az ügyfeleket és a gyanútlan öregasszonyokat, akik majd jól bele is fognak ugrani a buliba.
Ezúton üzenek ismét a T-Com-nak: valahogy még mindig nem stimmel a marketing munka. Mert az rendben van, hogy üzletkötői munkára még ebben a vészterhes időben sem lehet palimadarat fogni, de az ilyen agresszív takonypócok viselkedése csakis a T-Com image-ét fogja rombolni, nem pedig Töki Béla 21 éves üzletkötőét.
És ismét le kell szögeznem: nálunk nem jön be ez az amerikás "ha most nem rendelsz, te vagy a világ lúzere" című értékesítési duma. A tiszta és világos beszéd annál inkább bejönne...