Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Nyugodjék békében a MALÉV... de szaporodjon lájkolóinak tábora trükkös módon!

2012.02.06. 17:25 PikPok

Szomorú tény, hogy 66 év után már nincs magyar légitársaság. Atyám még repült a belföldi járatok valamelyikével - egészen meseszerűen hangzott, amikor mesélte. Miután a MALÉV itt van (volt) kerületünkben, és patronálta az általános iskolámat, így jómagam is feledhetetlen perceket töltöttem együtt a november hetedikéken a MALÉV dolgozóival, ugyanis mi voltunk a kisúttörők, akik műsort adtak. Nem igazán értettem, hogy a dolgozók miért bóbiskolnak, amikor mi éppen megrázó (velőtrázó) hangon ecseteljük a Putyilov gyár dolgozóinak sorsfordító mindennapjait és az Auróra cirkáló lövését. Aztán utánunk következett a borítékosztás, akkor mindegyik dolgozó felélénkült.

Aztán ott álltunk a ferihegyi gyorsforgalmi út mellett és integettünk, amikor Farkas Berci jött haza - halvány fogalmam sincs, miért volt jó a kerületi iskolásokat kivezényelni, mikor az autó eszméletlen gyorsan hajtott... 

Lévén a kerületben rengeteg MALÉV dolgozó, itt szinte minden háztartásban fellelhető volt a klasszikus műanyag malévos pohár, minden második gyerek malévos szatyorban hordta a tornacuccát, és az első szó, amit megtanultunk angolul, az az volt, hogy "catering". ("A Péter a cateringben dolgozik, onnan tud hozni Pick szalámit...") Mert kérem, ez volt a tény valóság: ami a MALÉV-nál leesett, az nem koppant.

Legutóbbi emlékeim a MALÉV háza tájáról tavaly nyáriak: szpotterkedni jártunk ki a leszállópálya végére, és sorban néztük a gépeket. (Két gép között az ürgelyukakat vizsgálgattuk.)

Úgyhogy aztán nem is sokat tétováztam, amikor az egyik volt iskolatársam megosztotta a Facebook-on az "Emlékezzünk a Malévra" csoport megnyilvánulásait. Én is szaporán nyomtam egy Tetszik-et. 

Az oldal azonban trükkösen van összerakva. Lépésenként magyarázzák el a népnek, hogy mit csináljon:

  1. Nyomja meg a Tetszik gombot.
  2. Ossza meg ismerőseivel az alább látható kék gombra kattintással.

A rutintalanok, és akik nem átallják mindig minden aktivitásukat ismerőseik tudomására hozni, már nyomják is a megosztást orrba-szájba. Lehetne egészen egyszerűen az Üzenőfalra is kattintani, hogy láthatóvá váljanak a bejegyzések, semmi nem történne.

Ezért aztán a csoport nő és nő, rohamléptekben, valószínűleg gyorsabban, mint tenné azt egy sima megosztással. Érdeklődéssel várom, mikor fog kiderülni, mi vagy ki áll a háttérben, akinek ennyire érdekében áll a lájkolók számának növelése...

Szólj hozzá!

Címkék: facebook malév lájkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr64072389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása