Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Összetevők: alma, eper, 0% szemét - avagy vége a marketinges mellébeszélésnek

2012.02.23. 07:25 PikPok

Marketing klasszikust idézni vagy jól, vagy sehogy, de mégis megteszem: Revlonék mondták annak idején, hogy a gyárakban rúzst gyártanak, de az üzletekben reményt adnak el. Szép mondat, kár, hogy 20 évvel ezelőtt, amikor bejöttek hozzánk a külföldi cuccok, akkor ezt nem vettük komolyan. Vagyis elhittük, hogy ami nyugati, az TÉNYLEG jó.

A következő lépés az volt, hogy bejöttek a nyugati márkák, és szépen lassan lebutították őket, feltöltötték olcsó alapanyagokkal, és a végén bizony megkapjuk jól a magunkét. 

Mostanság erősen figyelem a bébiételek kínálatát. Csehet nem veszek, mert szennyezőanyagot találtak benne. Hippet nem veszek, mert tudom, hogy rosszabb, mint a német verzió, jól felturbózzák rizsliszttel, hogy pépesebb, sűrűbb legyen. Magyar gyerekbe magyar permetet! Úgyhogy vettem Univert, de rutintalan voltam, csak itthon néztem meg, hogy abban is van rizsliszt dögivel.

[Zárójeles kérdés: ha a baba hozzátáplálásának első fázisa CSAK a gyümölcs, és nem a gabona, akkor miért kell rizslisztet rakni a 4 hónaposoknak való gyümölcspépbe? Második zárójeles kérdés: ha a rizsliszt tudvalevőleg megfogja a pocakot, akkor a szilárd kajás szoktatásnál miért kell rögvest megismertetni a gyerekkel az enyhe székrekedés tüneteit is?]

Ezek után gondolom senki sem csodálkozik két dolgon: 1. házilag állítjuk elő a bébiételt, 2. azt a pár adagnyit, amit vészhelyzet esetére vásárolunk, nem okvetlen rizslisztes verzióból veszünk.

Ennek okán akadt meg a tekintetem egy ígéretes cuccon a Tesco-ban:

 

Apró probléma, hogy aki nem beszél elég jól angolul, annak ez nem adja el magát, de ez itt most lényegtelen.

Szóval: NO JUNK, vagyis SEMMI SZEMÉT. Tartalmaz mondjuk 1 almát, 1 epret és semmi egyéb szemetet. Tovább pontosítva: NO JUNK PROMISE, vagyis SEMMILYEN SZEMÉT ÍGÉRET.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellenőrizni persze nem tudom, és azt sem tudom, hogy a gyümölcsöket milyen körülmények között termelték, de valahogy felsejlett előttem a csodálatos jövő:

Az fog legjobban eladni, ami egyszerűen csak azt mondja magáról, ami.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing ígéret bébiétel

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr514181957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása