Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

"Lógó heréje miatt büntették meg a rendőrök" - avagy webszerkesztés hírek egy szpemmertől

2012.03.27. 10:04 PikPok

Mindig azt hiszem, hogy nincs tovább, ha a szpemekről van szó. De az élet mindig rácáfol. Azt hittem, hogy amikor a Lollipop Reklámügynökség megbombázott kéretlen mailben a SAJÁT HONLAPUNKRÓL engedély nélkül másolt szövegünkkel, majd az e-mailemre visszajött az automatikus válasz, hogy nagyon elfoglaltak, és nem tudnak foglalkozni velem, akkor az már mindennek a teteje lesz.

De nem!

Ma kéretlen levél érkezett egy e-designer nevű oldalról, akik azt ajánlották nekem, hogy ha weboldal készítőre van szükségem, akkor az ő oldalukon egyszerre több árajánlatot is bekérhetek.

Nosza, megnéztem, hogy mi a feltétele annak, hogy egy cég ide bekerüljön. Hát, igen borsos éves díjat kérnek, azért már meg is kell érnie, hogy közötte legyünk azoknak a cégeknek, akiknek ez az oldal továbbítja az árajánlatkéréseket. Megnéztem, mégis mivel fogják a szpemen kívül oda édesgetni az árajánlatkérőket.

Az oldal több mint egy éve indult el, legalábbis erre következtettem a Webszerkesztés budapesti híreinek dátumából. Gondoltam, megnézem, mik voltak a fontos hírek - mégis akkortájt volt a Gúgliban a komoly Panda nevű algoritmus váltás meg egyebek, szóval megnéztem.

És az egyik hír ez volt:

Lógó heréje miatt büntették meg a rendőrök

Autójára szerelt műherék miatt büntettek meg egy nőt Dél-Karolinában. Bár...

Folytatásra utaló linket nem láttam, pedig nagyon izgalmas webszerkesztési hírnek látszik. 

Aki nem hiszi, járjon utána!

www.e-designer.hu/edesigner-hirek/201101

 

U.I. Ja, azt elfelejtettem írni, hogy ezúton is megkérem rá Kovács István Mártont, hogy ne ajánljon nekünk webshopot többet 14 ezerért. Ma jött tőle a második spam. Talán nem olvasta a honlapunkon a Ha már spam, csináljuk ésszel! című cikkünket, pedig egyszer már ajánlottam neki.

Szólj hozzá!

Címkék: weboldal szpem webszerkesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr744342972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása