Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Teljes képzavar: Pick Pille Pulyka Kolbász

2008.03.03. 08:51 PikPok

Kicsit olyan ez, mint amikor izraelita ismerősömhöz rokonok érkeztek Izraelből, és megkérdezték tőle, hogy a Pick szalámi kóser-e. Mire mondta a rokonoknak, hogy "peeeersze"! Aztán hozzátette (magában): "ha finom, akkor kóser!"

A magyarnak a kolbász az egy éltető erő, az ős-táplálék. Lehet gyalázni, mert zsíros, fűszeres, fokhagymás - de elszakadni tőle, na azt azért nem! Próbálják kozmetikázni, vannak kiútkeresések a helyzetből, amiket két irányzatban tudnék definiálni:

  1. Mangalica kolbász. Ősmagyar gyesznó, hasznos koleszterin.
  2. Szárnyasítás. Legyen benne pulyka is meg lepkeszerű is, vagy benne, vagy a nevében, hogy ezáltal a könnyedség sugalmazásával elaltassuk a polgár gyanúját, hogy mégse egészen wellness módon táplálkozik.
Tradicionális Pick márkánk sem tudja, mit csináljon már kínjában, úgyhogy a "pille" és a "leheletvékony" sonka után újítottak egy nagyot a pille kolbász "személyében". De már maga a kifejezés is hihetetlen antagonizmust érzékeltet, amit aztán visznek tovább a reklámfilmben, ahol egy szürke fiú és egy piros-narancs lány lakása kettévágva és kétféleképpen berendezve, hogy aztán a vacsora-asztalnál találkozzanak, és jól egyetértsenek abban, hogy a KÓBÁSZ csak pillésítve és pulykásítva finom.

A marketing fogás nyilván be fog jönni egy bizonyos célcsoportnál (azoknál, akik fogyókúra okán nem esznek levest, mert hízlal, csak kekszet esznek a mézes-tejszínes kávéhoz, hiszen az úgy finom). Én azért továbbra is a piaci, füstölt illatú, fokhagymás parasztkolbászt eszem, csak épp nem kétpofára.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing pulyka kolbász pick

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr21363018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása