Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Megfogtam az Isten lábát!:))

2008.11.15. 08:20 PikPok

Tegnap váltottunk pár privát e-mailt az egyik kedves Olvasómmal, és ennek kapcsán gondoltam, hogy a mai bejegyzést egy olyan témának szentelem, ami hasonlóképpen meglepetést okozó téma, mint az, hogy az ember arról beszél, hogy igenis vannak nagyon kellemes aspektusai annak, ha valaki nem alkalmazott, hanem a sajátját csinálja.

A mai téma pedig: a férjem, akivel megfogtam az Isten lábát!:)))

A vállalkozásban ketten vagyunk, ezt már többször írtam. Kialakult köztünk egy munkamegosztás, amelyben én vagyok az, aki előtérbe van tolva. Én beszélek a tévében, én írom a blogot, a cikkírás miatt az én nevem forog jobban. De sehol se lennék, ha ő nincs.:))) Annak idején, amikor együtt tanultunk bele a jelenlegi munkánkba, éjszakába nyúlóan tanult, olvasott, és amíg egy probléma vagy hiba fennállt, addig nem nyugodott, amíg meg nem oldotta. Én már rég feladtam, mondtam neki, hogy jó lesz ez így is, nem kell túlzásokba esni, de ő nem hagyta annyiban a dolgot. Nagyon büszke vagyok rá, és ő a legjobb kollégám, akivel valaha is együtt dolgoztam - még akkor is, ha a papírlyukasztó, a tűzőgép és kibontott csoki mindig az én térfelemen landol az íróasztalon.:)))

A tévészereplés kapcsán kapott gratulációk valamelyest őt is illetik, mivel a szerkesztők az interneten találtak meg bennünket. Ha ő nem úgy végzi a munkáját, ahogy, akkor kb. az 50. helyen lennénk a Gúgliban. Így most nagy és óriási köszönetem jeléül egy virtuális tojásrántottát kap (kedves Olvasók ne tudják meg, mennyiszer képes egy héten rántottát enni, egyszerűen imádatból...):

 

 

 

 

 

 

 

 

Sokszor érintettem már a témát, hogy hogyan vállalkoznak a nők, vagy egyszerűen csak hogyan viselkednek. Amikor először mondtam ki a fodrásznál azt a mondatot, hogy "én megfogtam az Isten lábát!", olyan nagy csend lett, hogy hihetetlen. Mintha azt mondtam volna, hogy Hasfelmetsző Jack szelleme most sétált át a színen. Nem divatos dolog ilyet mondani. Fodrásznál, műkörmösnél az a menő, ha a férjet/pasit szutykoljuk, mert hát ugye mindegyik tetű a maga nemében. Aztán ezek a nők, akik szidják a pasijukat, utána elvárják, hogy tisztelettel kezeljék őket. (Pár hete írott Okos Tojás és Okos Tojásné esettanulmányából kihagytam azt az apró részletet, hogy Tojásné időnként csak a "hülye f@sz" epitheton ornans-szal - vagyis állandó díszítő jelzős szerkezettel - ruházza fel urát.) 

JagelloZ-nek írtam pár hete, hogy ha a feleségével meg tudják beszélni a konfliktusokat, ha kölcsönösen megbecsülik egymás munkáját, nem dumálnak bele, rábízzák a másikra, hogy csinálja mindenki a maga dolgát, akkor nem lesz probléma, uccu neki, kezdjenek saját vállalkozást! Nálunk ez van.:)) És most meg úgy gondoltam, hogy egy ilyen eredmény után, mint ez a tévés szereplés, okozok egy kis meglepetést az uramnak, és ünnepeltetem itt a blogon egy kicsit!:))))

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr50769107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lackó 2008.11.15. 08:34:22

:)))))))))))))

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.11.15. 13:28:56

Jó ilyet olvasni.
Laci, neked gratulálok a csajhoz::-)
(tudom miről beszéltél az írásban, én sem lennék sehol anélkül a háttér nélkül, ami mögöttem állt a vészterhes időkben is)

Pajala · http://vasarolaszulo.blog.hu/ 2008.11.16. 14:27:04

Ez jófejség Tőled, PikPok! de miért csak egy fél rántottát kap az Ember?:))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.16. 15:17:05

Az Ember annyi tojást eszik, hogy az elképzelhetetlen. Ha szóba kerül, hogy mi legyen vacsorára, szokott olyat mondani, hogy "Rántotta? Olyan régen ettünk!" Utoljára 2 napja... Képes reggelire és vacsorára is tojást enni, és mivel egy kis tündér, ezért mindig kínál. Komoly konfliktushelyzet volt a kapcsolatunkban, hogy rávegyem: akkor is ehet rántottát, ha én nem kérek, mert én bizony ennyi tojást nem tudok megenni. Esküszöm, ennek valami előző életben rejlő oka van.
Fél rántotta?!?... szerintem röptében is megeszi.

Egyébként meg én ezt, hogy megfogtam vele az Isten lábát, mindig mondogatom is neki, meg próbálom rávenni, hogy néha írjon egy-egy blogbejegyzést is, mert vicces pali.:))) Momentán nem sok sikerrel, na de majd ha én utódgondozok...:)))

sün 2008.11.16. 18:50:08

A fodrásznál tapasztalt szituáció tényleg életszerű. Valójában azt várják az embertől, hogy panaszkodjon, mert mindenki ezt teszi, ezért harmónia és egyensúly esetén kivet a társadalom magából.. :)))

Egyszer azt mondta nekem egy bölcs ember, hogy a férjnek és feleségnek össze kell tartania, együtt kell működnie, mert az otthonon kívül csak ellenség és sivatag van... Az ellenség helyébe mindenki azt képzel oda amit szeretne... :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.16. 19:58:05

sün: igen, én érzem is a kirekesztettséget bizonyos női körökből emiatt. Nem elég, hogy a műkaromról nem tudok beszélgetni, de még a pasimat se szidom.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.11.17. 15:47:28

Sokat gondolkodtam a tanácsodon azóta... biztosan együtt tudunk majd dolgozni. De addig még jó pár év el fog telni, mert előbb még meg kellene duplázni a családtagok számát...
na ezen pl már nagyon összehangoltan tudunk együtt dolgozni :))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.17. 16:42:56

Ahhoz is nagyon értek.:))) Na nem a technikai részét illetően osztanám az észt, azt mindenki intézze saját hatáskörben.:))) De a baba érdekében nem árt egy jó kis méregtelenítéssel felkészülni. Tudod, a csodaalma mérge mindkettőtök szervezetében benne lehet... De ezt a fajta észosztást csak privátban végzem, mert nem vagyok természetgyógyász.:))

Viszont ha már most elkezdtek saját vállalkozásban együtt dolgozni, annak több előnye is van:
1. asszony vélhetőleg kevésbé stresszes lesz, mint alkalmazottként, ami megint csak sokat számít
2. mikor kiderül a terhesség, a főnöke nem fogja bejelenteni neki, hogy na, akkor uccu neki, ide többé ne jöjjön.
Magyarul már a baba előtt meglenne a fix munkahelye.
Mondjuk ezt a babás munkaviszony megszüntetést kihagytuk annak idején a multik szutykolásából... Na nem azért, mintha nem lenne.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.11.18. 10:10:25

Én viszont a technikai részére gondoltam :) hehe:) a többiről nem sokat tudok, nem értek hozzá, de megbeszéljük, hogy mi hogy merre.

Persze, a terv itt is megvan. Normális gyes és gyed csak akkor lesz, ha okosak vagyunk...

Akkor privátban megköszönném, ha a méregtelenítésről ejtenél pár szót. Babavitamin és barátai, melyiket ajánlod, neked mi vált be. Biztos vagyok benne, hogy fogsz újat mondani! Továbbítom csücsk of my heart-nak :) És köszi :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.18. 18:04:15

Technikai részletekről az uramat kérdezd.:)))

Babavitamin ügyében azért is lenne nehéz állást foglalni, mert még nem bújt ki, és nem tudjuk azt sem, hogy mi lett volna, ha... De az biztos, hogy szereztünk némi tapasztalatot, amit jó szívvel megosztunk azokkal, akik babázni szeretnének.:))

(Na megyek, mert az uram épp most javasolta, hogy talán együnk vacsorára tojásrántottát... Gyorsan pucolok krumplit, hátha megúszom a rántottát...)

ftk 2008.11.19. 14:02:26

Kompromisszum (jobb későn, mint soha): a piff-puff rántotta (= rántotta sült krumplira ütve). Megírjam a Receptizékre? ;)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.19. 14:57:31

kriszi: Receptizékre adok neked írási jogosultságot!:))) Mit szólsz?

Kriszi · http://tavmunkasno.blog.hu 2008.11.20. 08:37:45

Állok elébe :) (Csak azt nem ígérem, hogy naponta írok - még csak nem is főzök naponta, nemhogy írni róla :( )
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása