Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

...és megint szlogenek, szlogen kezdemények és a szlogenírás gyöngyszemei...

2007.10.31. 11:45 PikPok

A múltkori blogbejegyzésem után néhány reklámblokkot végigjegyzeteltem, és gondoltam, egy kis játékra invitálom a blog olvasóit. Írok pár remekbeszabott, egyedi, semmi mással össze nem téveszthető, igazi dögunalmas és lapos szlogent, kíváncsi vagyok, rájön-e a kedves Olvasó, melyik márkát próbálja a fejünkbe verni az említett kis "harci kiáltás":

1. Dögunalom kategória - bármikor bármilyen más márkával felcserélhető (esetenként még termékkategóriák közötti átjárhatóság is biztosított)
Miénk a holnap!
A jégbe zárt csoda.
Közelebb hoz.
Közel hozzád.
Velünk könnyebb.
Tűzbe hoz.
A haladás szolgálatában.
Egy közös szenvedély.
Minden falat édes pillanat.
Az értékes percek íze.

2. "Még akár jó is lehet" - kategória - talán eltaláljuk most vagy majd a márkát
Fülmeresztően ízletes lakoma (- erős vizuális képhez kötött, régóta használják)
Pá pá pára (- olyan kis idétlen, de szerintem jó lesz)
Kávépárnából könnyedén (- a termékről szól)
Bank és biztosítás (-rengetegszer hallani, ettől persze még nem annyira jó, csak ugye az ismételgetés...)
Nincs idő a fejfájásra. (- becsapós! pontos márkanév említést kérek!)

Holnap megadom a megfejtéseket. Addig is bónusz feladvány: mi az az atópiás bőr? Olyan, amibe villámok szúrkálnak törölközés közben? Nagyon élvezetes, hogy a mosakodókenőcs (vagy kék viziló) gyártója megkérdezett bőrgyógyászokat is, de azért nem kéne ezt átvinni egy reklámba... Képzeljük csak el, ha kedvenc hashajtó reklámunkban ezentúl nem magyarul, hanem latinul hangzana el a probléma neve... Vicces lenne, misztikus és érthetetlen, tovább növelné a Nagy Fehér Doktorok ázsióját. Aztán majd jegyzetelek az angol nyelvű reklámok témakörében is...

3 komment · 1 trackback

Címkék: reklámok szlogen szlogenek szlogenírás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr95214079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Old used books for decorating 2017.10.04. 20:26:24

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.01. 10:32:18

Az "atópiás bőr" - azért jó pedig, mert akinek ilyen van egyből felkapja rá a fejét és ideális esetben rohan ilyen terméket venni. Egy speciális probléma ez, akinek ilyen van biztos tudja latinul, aki meg megemlíti és tudja rá a megoldást, arra odafigyel ez a csoport.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.11.02. 10:22:17

Ha így nézzük, igaz. De ennyi erővel a "menstruáció erősebb napjai" és a "hüvelygomba" is helyettesíthető latin kifejezésekkel, amiket szerintem az se ismer fel latinul, akinek van ilyen problémája.
Aztán meg gondolj csak arra, hogy az INFLUENZA kifejezés ennyi év után is hány embernek okoz problémát...
Ebből a kék vizilovas fürdőzésből meg nekem az jön le, hogy ezt babáknak ajánlják, és szerintem ott jobb kifejezés a "száraz bőr" vagy "ekcémás bőr". Ráadásul lehet, hogy én most azt hiszem, nekem egyszerűen száraz a bőröm (tehát a probléma fennáll), de mivel nem ítélem meg olyan rettenetesnek a helyzetet, hogy bőrgyógyászhoz menjek, így nem tudom, hogy nekem atópiás a bőröm, ergo oda se figyelek a reklámra.
Azt már hozzá se teszem, hogy a Lino név nálam bőrápolás kategóriájában a lanolin kifejezést idézi, ami nyugaton legjobb tudomásom szerint évek óta betiltott alapanyag, mert erős allergén reakciót vált ki, különösen csecsemőknél. Lehet persze, hogy ebben nem az van, de az asszociáció már megvan.

ppp · http://www.sanatopic.hu/lanolin.php 2007.12.26. 09:02:00

A lanolin nincs betiltva, sőt, nő a felhasználása. További info: www.sanatopic.hu/lanolin.php

Hogy érdemes-e az \\\"atopiás\\\" kifejezést használni egy reklámban, nehéz kérdés: az ekcéma ugyanis egy konkrét betegség, és ennek kezelésére reklámozni valamit problémás, ugyanis ha valamiről azt állítom, hogy betegséget gyógyít, akkor gyógyszernek minősül, arra pedig más reklámozási szabályok vonatkoznak, mint a kozmetikumokéra. Az atopia viszont csak egy hajlam, tehát fogyasztóvédelem és a reklámfelügyelet kevésbé köthet bele.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása