Kreatív óriásplakát - a Szaharában nem működik
2008.06.18. 07:52 PikPok
Az első óriásplakát egy Max Factor szempillaspirál reklámozására készült. Érdekessége, hogy ha eső éri a plakátot, a néni szemfestéke elkenődik. Szerintem tök jó ötlet, talán két hiányossága van: 1. esőmentes augusztusban nem poén, 2. ha a lefolyt festék megszárad, és látszik, akkor ez csak elsőre poén. De azért örömmel üdvözölnék egy ilyen plakátot az akciós karajos osanos plakátok mellett.
1 komment
Címkék: kreatív reklám óriásplakát max factor
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mária 2008.06.19. 10:10:02
Szép napos időben meg zümmögjék körbe a döglegyek?
:D