Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Webáruház - hogyan?

2008.10.18. 09:24 PikPok

Egy szaklap következő számába írom a mellékletet, amelynek témája a webáruház. A mai nap blogbejegyzése a totális behavazódás okán tehát csak egy link, amely egy, a webáruházi témában jó tartalmat adó oldalra mutat:

www.webshopexperts.hu

6 komment

Címkék: webáruház

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr19719710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.10.19. 07:20:55

Tervezem én is egy webshop beindítását. Amint elértem a top5-öt a megfelelő keresőszavakkal, már fogok rá áldozni.
Egyébként még mindig csak a jövő a webshop. Ez a fajta vásárlási szokás még csak Budapesten elfogadott, valamint csak egyes termékcsoportokra lehet webshopot építeni. Gondolok itt a számítástechnikára.
Vidéken még mindig körbejárják az emberek a boltokat és nem egy ár összehasonlító oldalon versenyeztetik meg a boltok napi akcióit, vagy keresnek rá egy szaküzletre lakhelyükre szűkítve. A google-t nem is tudják használni az emberek egy bizonyos kor felett...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.19. 07:59:53

Erre inkább privátban válaszolok!:))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.10.19. 09:24:55

A vásárlási szokásokra nem válaszoltál privátban:D

kacsesz · http://www.chekweb.hu 2009.05.17. 21:51:39

JagelloZ, átgondoltad amit írtál? éa honnét veszed a Budapesten szokás csak webshopból vásárolni?
Kicsit más a tapasztalatom, több webáruházat is
összehoztunk már , mind remekül működik a vevők az egész országból vannak !!!! Számomra teljesen ismeretlen helyekről is rendelnek mobil netről!!!
éjjel 2-kor árut. Ami meg az árutípust illeti sztem mindent ellehet adni a neten , és kifejezetten nőni fog a forgalom válság ellenére is. Ezt mondják , meg ezt is tapasztalom.
A kulcsszavaidat meg egyenlőre sztem tartogasd a webáruházra és azonnal vágj bele , nem fogod megbánni, főleg ahogy a termékeidet nézem. Ja épp most indítunk egy bútoros webshopot, sztem van benne ráció.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.05.20. 11:58:35

@kacsesz: Örülök, ha neked jó tapasztalataid vannak. Én még vásárló ként sem vagyok elégedett. Karácsonyra ajándékoztam meg magam egy guitar hero gitárral, amihez kellett egy xbox kütyü, hogy pc-n is tolhassam. Megrendeltem egy webshopon keresztül, de nem működik. A reklamációmra a válasz az, hogy küldjem vissza és kicserélik. Én marha aki úgy hiszi hogy ilyenkor a költség a forgalmazót terheli, feladtam az ő költségükre. Át se vették, visszajött és nem vállalják a szállítási költséget. Fogyasztóvédelmet is megleveleztettem és egy ptk-s jogszabályt leszámítva semmi sem kötelezi őket. 2500 Ft postaköltséget meg hogy pereljek.
Na szóval ha majd a jogszabályok kellően védik a vásárlók érdekeit, akkor tényleg jöhet a webshop és hódíthatja a teret... addig én nem kérek belőle. Max forgalmazóként...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.20. 15:01:12

JagelloZ: ha csak a jogszabály véd, az régen rossz. Ha a verseny, és az, hogy az ilyenek majd a nagy válságban feldobják a pacskert, na az már igen.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása