Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Az Új látogató és a Vadiúj látogató - Google Analytics már megint...

2009.05.14. 09:18 PikPok

Rájár a rúd a szegény gúgli analiticsre... Nem elég, hogy

-a visszatérő látogatókat kulcsszavasnak tüntetik fel, hangsúlyozandó saját fontosságukat

-a fizetett találatoknál nem adják meg a pontos keresőszót, hogy ne is tudjam kiszűrni

de most még az Új látogatások arányát is furcsaságosan adják meg. Ezt látjuk pár napja több honlapunk statisztikájában is (reggel nézve, kellően kis számú klikkelés után):

 

Biztosan volt köztük Új meg Vadiúj. És a Vadiújak többet nyomnak a latban, így csusszant az arányuk 100% fölé...

 

 

[Lehet, hogy mostanában rövidebb posztokat fogok írni. Sok időm elmegy ám a jobb webstatisztikai rendszerek keresgélésével és online tesztelésével...]

 

5 komment

Címkék: google webstatisztika google analytics

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr31118928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.05.15. 14:00:09

PikPok, szerinted miért van kevés hozzászólás az optimalizálás és google témákban? Pedig fontos és érdekes!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.05.15. 18:36:58

Mert a nagy néptömeg a bulvárra kíváncsi. A káromkodásra, az anyázásra és a botrányszagra. Nyilván van egy csendes többség is, akik olvassák és tanulnak belőle, de ők nem nyilatkoznak meg.

Lackó_ 2009.05.15. 18:40:53

JagelloZ! Bocs, hogy én válaszolok.
Ez nem az a téma, ami nyitott fülekre találna. Nézz csak körül a neten, milyen weboldalak vannak...

Én egy honlapos fórumon is feldobtam a témát, és még ott sem a várt (elvárható) eredményt hozta. Egy-két hozzászólás, ha volt. Pedig az elvileg a "szakma":) Ott alap dolgokon agyalognak, hogy pl. hová kell beilleszteni az Analytics scriptet... záró body elé, utána, esetleg rája:)

GL-zsiga · http://www.koltoztetes-budapest.hu 2009.06.05. 14:47:21

Ha már analizálunk,akkor a Pagerank fogalom részletes kifejtése és matematikai képlete itt www.gpr.hu/index.php?m=6
Én 2 sor után elvesztettem a fonalat : )

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.06.05. 17:32:02

@GL-zsiga: a Page Rankről már rengeteget elmélkedtem magamban és a blogon is. Tegnap az egyik angol nyelvű hírlevélben olyat olvastam, amiből megint rájöttem, hogy újfent nem értem, hogyan is működik a PR.:))) De én legalább bevallom.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása