A minap JagelloZ barátom és hűséges olvasóm:)) írt nekem egy privát mailt, amelyben megírta, hogy annak idején feliratkozott XY hírlevél sorozatára, és hasznosnak is találta őket. De az utóbbi időben az illetővel elszaladt a szekér, és az eddigi heti rendszerességű hírlevél helyett most NAPONTA KAP 2-t! Ezt most én is megtapasztaltam, mert teljesen kaotikussá alakult levelezőrendszeremben próbáltam kicsit rendet tenni. Megnéztem: pár hete Z-től kapok napi 2 mailt, mindegyik arról szól, hogy "Mária, Önnek is kérdéses, hogy...", meg "Mária, a bónusz ma éjfélkor lejár...". Mondanom sem kell, az a fránya bónusz lejárt, mert meg se nyitottam a mailt.
Nem jó marketing az, ami már a zaklatás határát súrolja. (Ezt JagelloZ is pontosan így fogalmazta meg, de örülök, hogy nemcsak én érzem ezt így.)
Szóval a helyzet az, hogy még ha érdekesnek is találom valakinek a gondolatait, információját, én nem abban élek, amiben ő. Nekem nem azért dobban a szívem, hogy vajon egy webkettes szupermegoldás sikeres lesz-e vagy sem, ha én is alkalmazom.
Én olyanokban élek, hogy elfogyott az alufólia, meg mikor mossam ki a kisded nyulát, hogy ne kelljen sokáig nélkülöznie az alvásnál.
Semmi okom feltételezni, hogy potenciális vásárlóim nem ugyanebben és ugyanígy élnek.