Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Ha már nem kértem a reklámot, legalább érteném...

2009.11.20. 08:41 PikPok

Spamot hozott a drótposta. Nem kértem, tehát szpem. Ez egy dolog, mert ilyenből is épp tegnap kaptam egy fantasztikus jót. Viszont ebben ezt írták:

Tisztelt Hölgyem / Uram!

A villamos gépek palettájáról kínálunk Önnek
általános felhasználási célra

-hajtóműves motorokat, hajtóműveket,
ZG , G homlokkerekes,
S csigakerekes,
K kúpkerekes,
F lapos

-aszinkron és DC motorokat,
K21, B21 normál és fékes,
csúszógyűrűs, nagyfeszültségű,
fokozott és Rb-s motorok

-vibromotorokat,
DC, egy és háromfázisú,
normál és rozsdamentes kivitel

- féklazítókat, fékeket,
ZE normál és Rb-s kivitel

Az általunk forgalmazott hajtástechnikai elemek fékek, kuplungok, combibox (fék/kuplung egység) és szabályzó berendezések  frekvenciaváltók teszik teljessé palettánkat.

 Cégünk termékválasztékával minden hajtástervezési feladat megoldható. Szállítóinkra ( KEB GmbH, VEM Motors GmbH, ITALVIBRAS Spa, EMA-ELFA Spz ) jellemző a megbízható minőség mellett a kedvező ár és rövid szállítási határidő.

A leghalványabb ibolyám sincs, miért gondolták, hogy egy sikermarketing.hu nevű honlap tulajdonosának pont erre van szüksége. De mostmár tudom, hogy homlokkerék és csúszógyűrű az, ami eddig hiányzott az életemből. Megyek nyomban, és felveszem velük a kapcsolatot...

4 komment

Címkék: spam reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr821537629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.23. 09:58:00

Na igen :) valóban folyamatosan csak csodálkozni bírok én is, hogy egy cégvezető hogy kerülhet olyan elkesedett helyzetbe, hogy spammereket vegyen igénybe.

A másik ami még ettől is brutálisabb, amikor látom, hogy 490 címzettnek is elküldte még rajtam kívül a levelet.

Szerintetek jön megrendelés ebből a reklámozási fajtából? (azt ne számítsuk reklámnak, hogy valaki bejelenti az NHH-nak a feladót)

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2009.11.24. 11:25:26

@BaluKapitany: Ott azért még nem tartunk szerintem, hogy feljelentgetések legyenek.
Egyébként igen, rövid távon jelenthet reklámot egy levél. Ha naponta spammelsz az már negatív reklám.
Alapvetően meg miért kell ezt a spammelést felfújni? Ami nem kell, azt beállítom mind tartományára, mind a feladóra kéretlen levélnek. Onnantól a spam könyvtárba teszi. De több olyan spam volt már, ami érdekes volt. Pl a hotelek előszeretettel spammelnek mostanában és nem is rossz hosszú hétvégés ajánlatokkal bombáznak. Ha per pillanat nem lenne tiltólistán a gyógyvíz, már elmentünk volna nem is egy helyre. Olyan raftingos spam is jött már, amit véletlen kitöröltem, pedig közel volt, Szlovéniában, ha jól emlékszek, és az árak is fincsik voltak. Kár hogy töröltem.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2009.11.24. 19:02:46

@JagelloZ: a szpem annyiban engem sem érdekel, hogy milyen gyorsan szoktam törölni. Van szpem csapdám, alapból oda kerülnek ezek, és mostanában egyre több magyar is figyel a Viagrások mellett. Amiért én itt foglalkozom vele, az a marketing és reklám szempont. Jó reklám-e a kéretlen levél? Szerintem még akkor sem az, ha épp érdekelne egy raftingos vagy gyógyfürdős szpem. Ugyanis nekem azt üzeni, hogy "pang a biznisz, gyere hozzám, költs nálam". Mivel olcsó, ezért sokan úgy gondolják, ők is megcsinálják. Nyilván az esetek egy részében jó helyen landolnak ezek a reklámok - például a nyaralás, akciós vacsoraestek és hasonlók ide tartoznak, hiszen azokat jó közelítéssel mindenki (vagy legalábbis sokan) fogyasztják. De már megbocsásson a világ, az aszinkron motor nem tartozik ebbe a kategóriába, ezt szerintem nyugodtan kijelenthetem.
Szóval ha már valaki szpemre adja a fejét, legalább használja előtte a feje tartalmát... Mert mit szólnál pl. te ahhoz, ha neked küldene egy kerületi étterem hetente szpemet? Nyilván megállapítanád, hogy annyira letojja a szpem küldője, hogy kinek is küldi, hogy meg se nézi a honlapodon, hogy hol van a céged.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása