Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Milyen a jó konkurens? ... van az úgy, hogy érezzük a hiányát...

2010.03.18. 10:06 PikPok

A legjobb dolog az, ha az embernek (értsd: vállalkozásnak) nincs konkurense. Ennél már csak egy jobb dolog van: ha FANTASZTIKUS konkurense van.

Jópár hónapja annak, hogy írtam a marketing spirituális megközelítéséről. Abban a cikkben többek között azt is leírtam, hogy milyen szerepet játszott az életünkben egy versenytársunk, akit ma már inkább segítőnknek neveznék. A történet röviden az volt, hogy az illető elkezdett nekünk "üzengetni", aztán figyelte a hatást. És amikor látta, hogy nem süket fülekre talált az üzenete, akkor újra üzent, sőt, eljött egy webmarketingről szóló előadásomra. [Később mesélte, hogy nagyon szívesen jár ilyen előadásokra, mert mindig tud olyan kérdést feltenni az előadónak, amire az egész teremben csak ő - mármint a kérdező - tudja a választ...:))))]

Ismeretségünk így indult. Bármi kérdésem volt, vagy nem értettem egy webes jelenséget, csak küldtem neki egy mailt, hogy ez és ez miért van, nem értem, nyomozom, adjon nekem kulcsszót a további kutatásaimhoz. Mindig mindenre tudott válaszolni.

Nem mindenben volt azonban igaza. De amiben nem, ott annak bebizonyítására, hogy ezúttal nekem van igazam, el kellett olvasnom újabb szakkönyveket. Persze ő még így sem hitte el, hogy nekem van igazam, de ennyiben maradtunk.:)))

Aztán jött az ötlettel, hogy csináljunk közösen valamit, egy egészen őrült ötletet. Végül nem csináltuk meg (mi sem viszünk végig minden egyes zseniális ötletet). Pár hete hallottam a Kossuth Rádióban, hogy majdnem ugyanazt a dolgot valaki megcsinálta egy szomszédos országban...

Nézem a találati listákat meg a kulcsszavakat. Van olyan szó, amire az ő két honlapjával is versenyzünk. Bele kell nyugodnunk a második helyezésbe.:))) (A harmadik az ő másik honlapja.) Tudom persze, hogy ő is figyeli.

Volt olyan webstratégiai dolog, amiben 3 éve még nem értettem meg az ő elméletét, de csináltam, amire ő esküdött. Bejött.

Aztán amikor egyre erősebbek lettünk (vagy legalábbis úgy érzékeltük), a titokzatos illető eltűnt. Mi még kerestük őt, de aztán feladtuk. 

 

Nemrég beszélgettem közös ismerősünkkel (aki annak idején átadta az ő első üzenetét). Mondtam neki, hogy biztos hülyének fog nézni, hogy ilyet mondok, de nekünk JÓ VOLT akkor, amikor halálra idegesítettük magunkat az illető belebeszélése miatt... 

Kifejezetten hiányzik.

2 komment

Címkék: versenytárs konkurens

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr611841799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korrekt Költöztetés · http://www.korrektkoltoztetes.hu 2010.03.19. 08:15:54

Hmm. Remélem olvassa az illető ezt a blogot és talán jelentkezik...
Örülök az írásodnak, kevés olyan ember van, aki manapság nem full negatívan gondolkodik. A konkurencia szerintem (is) sokat tanít az embernek, ha van benne alázat, hogy tanuljon...

2010.03.27. 16:49:48

Teljesen jól leírtad :D ez szerintem tényleg így van. Ha nincs hiányzik
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása