Aldi (Meola) és Lidl (Richard) akarja kiénekelni a pénztárcámból a pénzt
2010.10.04. 17:18 PikPok
6 komment
Címkék: marketing reklám lidl aldi ár árverseny
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.10.04. 23:54:31
Ezt ki és hol tiltja?
(komolyan érdekel)
PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2010.10.05. 15:05:21
Mára ez a helyzet szerintem annyiban változott, hogy dolgozó már alig van, a polcszervízest meg rohadtul nem érdekli, hogy ki milyen árakat írogat.
Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.10.05. 21:20:37
A nejem viszont sokkal elvetemültebb: megjegyzi az árakat. Nem tudom, hogy csinálja, de ha a secusoknak nincs olyan kütyüje, mint a Man In Blackben volt a Tommy Lee Jonesnak, esélyük nincs ellene :o)))
randell 2010.10.08. 13:49:13
Na ennek mi értelme? Van egy ötletem de ez hülyeség...az,hogy aki a Lidl-be jár és tudja,hogy ott sok minden olcsó emiatt ne menjen át a Tesco-ból mert igaz,hogy nem olcsóbban tudja megvenni a Lidl-ben de ugyanannyiért.
rehynn 2010.10.16. 14:41:43
Másik dolog, hogy a termékeket, mindig egységes közös nevezőre kell hozni, gramm, liter, kiló, deka, csepp, deci, és ezekre levetíteni, hogy melyik mennyibe kerül. Nem egyszer kijött, hogy a bolt akciós saját terméke drágább, mint egy jobb minőségű, de nem a bolt saját terméke (joghurtoknál gyakori:)).