Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Min hortyog a 80-as évek óta a svéd királyi család?

2011.07.26. 17:11 PikPok

Nemrég elvándoroltunk a húsgolyós áruházba (IKEA - ha valakinek nem ugrott volna be), és magunkhoz vettünk egy újságot a matracokról, párnákról és paplanokról. Meg kell mondjam, igen jó ötlet volt tőlük egy ilyen anyagot csinálni, ugyanis pl. még eddig nem csapódott le bennem, hogy nekem milyen nagyságú párna a kényelmes. Ez ugyanis attól függ, hogy általában hason, oldalt vagy háton alszik-e az ember - állítja a katalógus.

Ettől függetlenül persze nem tud bekebelezni az IKEA egy ilyen párnára vagy paplanra, ugyanis utolsó információm szerint nem sztenderd méretűek a párnák és paplanok, így tehát nem lesznek jók rájuk a máshol kapható huzatok.

Ami azonban szemet szúrt az 5. oldalon - egy gépelési hiba mellett, miszerint a "mindenki" itt most "midenki" - az a következő:

Talán nem is tudod, hogy már 60 évvel ezelőtt is gyártottunk matracokat. Az azóta eltelt idő alatt volt alkalmunk kitapasztalni, mitől igazán jó egy matrac. Múltunkat méltán nevezhetjük dicsőségesnek, hiszen a 80-as években a svéd királyi udvar beszállítói voltunk. Matracainkon azóta is úgy alhat midenki, akár a hercegnők.

Na, akkor számoljunk! Ha 60 éve gyártanak matracokat, akkor 1950-től a 80-as évekig tök jól felhozták a cuccot. Aztán a 80-as évekkel az IKEA matracok úgy eltűntek a svéd királyi udvarból, mint az ABBA a slágerlisták éléről. Ha én most, 2011-ben akarok matracot venni, akkor engem ez nem győz meg, mert azon kezdek el gondolkodni, hogy mit nem sikerült megtanulnia a matracokról az IKEÁ-nak a második 30 évben, ha a svéd királyi család azóta sem alszik újra az ő matracaikon. 

Pedig mint tudjuk, a hazafias svédek igencsak külön reklámkampánnyal ünnepelték meg, hogy tradícionális svéd márkájuk, a VOLVO visszakerült svéd kezekbe a kínaiaktól. Erre egy magyarázat lehet: van még egy svéd, aki még sokkal többet tud a matracokról, mint az IKEA...

Szólj hozzá!

Címkék: reklám ikea szóróanyag

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr63089497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása