Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Reklám a Digit Poster-nek, ingyen és bérmentve

2008.02.15. 17:01 PikPok

Az Internet egy nagy tenger, amiben viszonylag jól lehet pecázgatni, és ha az ember néha utánanéz, milyen keresőszavakra az érkeztek az oldalára a látogatók, és még milyen találatok vannak, mindig érdekes és izgalmas utazásokban lehet része ezen a tengeren.

A minap rákerestek a nevemre, erre fel jól végignéztem a találatokat, és ezt találtam:

www.digit-poster.hu/digit_a9_3.php

Ezt a cikket én írtam, kétség se férhet hozzá. Valóban a Hálózatban jelent meg. Viszont sem értesítést, sem engedélyt én nem adtam a közlésre, hasonlóképp a Hálózat és az IN-STORE sem. Ezen kívül az Ujvári az nem hosszú Ú, hanem rövid.

Gondoltam, kár lenne itt hajba kapni, boltoljuk le a dolgot egy rámutató linkkel, hogy mégis hol lehet az írásmű szerzőjét megtalálni. Írtam egy mailt a cégnek, megszólításba azt írtam, hogy "tisztelt". Megkérdeztem, hogy mégis kitől kaptak erre engedélyt, kivel beszéltek. Ennek 5 napja, de nem kaptam választ.

A választ továbbra is várom, és ha már szerény írásművemmel hozzájárulhattam az oldal terjedelmének növeléséhez, akkor most duplán is csinálok nekik reklámot, ezért írtam le az esetet. Úgyhogy tessenek klikkelni, olvasgatni, nekem mindig tetszik utólag is, amiket írok.:)))

Szólj hozzá!

Címkék: cikk engedély poster digit

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr97340641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása