Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Nyílt levél a PoP T-Com/T-Online hűségprogram szervezőinek

2008.10.25. 09:14 PikPok

 

 

Tisztelt T-Com/T-Online/Magyar Telekom Nyrt.!

 

Azért fordulok Önökhöz nyílt levéllel, mert többször belebuktam már abba, hogy a 20. század technológiai vívmányán, a telefonon érjem el Önöket.

Kaptam Önöktől egy levelet még múlt hónapban, amiben arról tájékoztatnak, hogy a T-Com, T-Online pontgyűjtő akciója véget ér, és vásároljam le a pontjaimat. A levél végén volt egy mondatuk, ami kiverte nálam a biztosítékot:

Reméljük, elégedett volt azzal, ahogyan PoP Kedvezményprogramunkkal értékeltük hűségét!

Remélhetik, de ez nincs így. A következő volt részemről az Önök kedvezményprogramjának esszenciája:

  • Kaotikus regisztráció. Először kaptam egy levelet az egyik számla mellett, amiben tájékoztattak a program indulásáról, és kérték, hogy regisztráljak a neten. Megtettem. Ezután jött egy formanyomtatvány, hogy töltsem ki. Gondoltam, hogy ezek szerint ezt így kell, kitöltöttem, visszaküldtem. Ennek következtében kettő darab plasztikkártyát kaptam. Ugyanarra a névre, ugyanarra az előfizetési címre - noch dazu az internet előfizetést meg se tudtam volna kötni, ha nincs egy telefonszámom. De ez a két szál Önöknél nem bírt összefutni.
  • Ügyfélkód kaotika. Pontjaim állásáról minden számlán értesítettek - nyilván a két külön kártyán gyűjtöttem azokat a pontokat, amiket egy kártyán kellett volna, hiszen ez volt a hűségakció lényege.  Időnként próbálkoztam, hogy a weboldalukon megtaláljam, hogy mire is tudnám levásárolni ezeket a pontokat, de mindannyiszor lyukra futottam, mert amolyan remek T-Káoszos módra mindig valamilyen rejtélyes kóddal kellett volna igazolnom magam, amiről sose tudtam, hogy hol találom meg (mert az előfizetői szerződésen nem szerepelt, a weboldalon meg sose írták le).
  • Most viszont, hogy már több ezer pontnál tartok, csak levásárolnám, teljesen mindegy, hogy mire - bár se a zeneletöltés, se a film nem érdekel. Levelükben arról értesítettek, hogy a www.t-com.hu és a www.t-online.hu oldalakon keresztül elérhető PoP Kezdvezményprogram menüpontban tudok tájékozódni. Nos, nem nagy meglepetés, de ezek a honlapok már nem léteznek, a márkaváltás honlapon pedig nincs Kedvezményprogram menüpont. Tartok tőle, hogy itt erős homokszem került a gépezetbe. Nincs annyi időm az Önök kezdvezményprogramjára, hogy mindhárom nagy egység minden zegét-zugát végigjárjam, hátha megtalálom azt a pontot, ahol majd igazolva magam beléphetek, és megnézhetem, mire költöm a pontjaimat. Mert ennél bonyolultabban az Amerikai Egyesült Államokba se lehetne belépni, mint Önökhöz, ha az ember előfizető...

Pontbeváltáskor, kérjük, adja meg programazonosítóját, amely a kedvezménykártyája előlapján található 16 jegyű szám. (...) ha kártyája elvész (...) a PoP-pontok beváltásához szükséges 16 jegyű programazonosítóját és a kártyaszám utolsó 4 számjegyét a telefonos ügyfélszolgálati számainkon, az ügyfélazonosítást követően adjuk meg.

  • Nem vesztettem el egyik kártyámat sem, de mivel a weboldalon nem tudtam eligazodni, gondoltam, felhívom a levélben szintén hivatkozott 1412-es ügyfélszolgálati számot. Minő meglepetés, hogy NINCS olyan menüpont a gépi nőcinél, hogy kedvezményprogram, és amikor az egyéni előfizetői ágat választottam, és megint egy 8 jegyű ügyfélazonosítót kért tőlem a néni, akkor már lecsaptam a telefont.

EZÉRT kár volt kedvezményprogramot szervezni...

Mint azt már tavaly decemberi blogbejegyzéseimben is említettem, alig várom a pillanatot, amikor a Magyar Telekom területi monopóliuma megszűnik, és attól a cégtől rendelhetek telefont és internetet, akitől csak akarok (jó minőségben, jó áron).

Tanácsként esetleg annyit mondanék, hogy ha nem bonyolítanák túl az előfizetők életét a káoszos weboldalukkal és káoszos telefon menürendszerükkel, akkor több elégedett vevőt tudnának generálni, mint bármilyen hűségprogrammal. Legszívesebben egy másodpercet nem foglalkoznék tovább azzal, hogy mi lesz a nyomorult pontjaimmal, de ha csak egy telefonzsinórt tudok kipréselni Önökből ingyen, azt is megteszem - küldetéstudatból.

Bízom benne, hogy szörfölnek a neten, és ha megtalálják ezt a blogbejegyzést, akkor kapok egy választ is erre a problémámra. Mert tudják, van olyan, hogy "internetes hírnév menedzsment"...

Üdvözlettel,

 

PikPok

15 komment

Címkék: weboldal hűségprogram

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr4730719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsanna · http://webdesigner.blog.hu 2008.10.25. 13:52:50

Most sem erőm, sem idegzetem leírni a T-csoporttal kapcsolatos kálváriáimat, de a magenta látványától rángatózni kezdek. De most kaptam aranykártyát. Hú de jó! Egyébként meg az is hibásan jött.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.25. 17:28:34

Valahonnan nagyon az alapoktól kéne indulniuk, azt hiszem... Mindenesetre jól fizetett, ámde hozzá nem értő marketingvezetők tucatjait sikerült már szerződtetniük (néhányat személyesen ismertem még korábbi életükből), akik aztán néhány hónap múlva eltűntek a dm levelek aláíróinak sorából... Vicces.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.10.25. 20:07:55

T-csoport= szánalmas gittegylet. Kár, hogy monopol-gittegylet egy operett országban. Én egy éve kírúgtam őket végleg. Még vonalas telefonom se nincsen is.....

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.25. 20:20:41

Na jó jó, de ha ismernétek azt a céget, akik itt a kábeltévé bizniszt megszerezték... Most még maximum tőlük lehetne internetet rendelni... Inkább T-Káoszék..

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.10.25. 20:38:19

Digi netem van: 3,2 mega fel és le... TV-vel együtt 6e Ft...

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.10.25. 20:44:12

Miért nem mentél be egy T-pont-ba, és fektetted kétvállra az egyik emberkét? Mert hogy a szélmalomharc ez a nyílt levél... semmi értelme!

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.26. 08:51:37

Mert már csak romantikus emlék az az oldal a weben, ahol utána tudnék nézni, pontosan merre is van egy rohadás T-Pont. Ha beírod a gúgliba, hogy "t-pont üzletek", az első találatra kattintva ez jön be:
www.t-home.hu/lakossagi/10051102.html
Egy jól sikerült 404-es oldal.

Ha innen mész tovább, akkor előbb-utóbb belegabalyodsz, de találsz egy kérdést:
www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/husegprogram
"Hol találhatók T-Pontok?"
Tévedsz, ha azt hiszed, hogy a célnál jársz. Mert ha rákattintasz, a weboldal a pofádba röhög (bocs), hogy
www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/husegprogram/POP#2255
"Nem talál választ a kérdésére?"
Nem, rohadj meg.
Most írtam egy mailt az ügyfélszolgálatra. Hátha...

Ja, és azért nem megyek T-Pontba, mert tényleg nem tudom, merre van a legközelebbi. Potyára meg nem fogom körbeautózni a várost.

Küldetéstudat...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.26. 08:55:17

Ja, és szélmalomharc volt a Nesquik-es bejegyzésem is. De azt a szülőknek írtam, hogy ne adjanak Nesquik kakaót a hasfájós gyereküknek mondjuk egy hétig, és teszteljék, mitől fáj a gyerek hasa.

Mária 2008.10.27. 08:23:16

Küldd be a sztorit a Homárra.

Lehet hogy kapsz majd ingyen a técsoporttól egy baccpapucsot :)

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.10.29. 15:53:10

Ajjajj, hasonló cipőben járunk PikPok!
Feleségemnek bedöglött a SonyEricsson telója, és mivel 1+1 év garancia van rá, a pannon már nem foglalkozik vele, azaz kereshetem a márkaszervízt... Telefonon katasztrófa, magyar oldal 404:D, a global oldalról sikerült valahogy egy magyar nyelvűre tévednem, vagy gugliból, már nem emlékszek. Eredmény nulla. Valahogy google-n keresztül a homárra tévedtem. homar.blog.hu/2007/06/25/re_talaljuk_meg_egyutt_a_sonyericsson_sz
szoval szép kis történet lesz, mire a végére érek...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.10.29. 18:13:39

Részvétem... Én azóta se tudom, hol vannak T-Pontok, mert TERMÉSZETES és magától értetődő módon a T-ANYJAKÍNJA nem reagált a kapcsolatfelvételi űrlapon elküldött kérdésemre.
Ilyenkor én Juszt Laci műsorának és a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek szoktam írni, ha nem bónuszpontról, hanem effektív fogyasztói reklamációról van szó.
Nem akarok dicsekedni, de 100%-os sikerrátával dolgozom, ami a fogyasztóvédelmis pampogásaimat illeti. Pár éve még MOL üzemanyagkártyát is kaptam, mert megírtam nekik, hogy melyik benzinkútjuknál hány forinttal károsítottak meg 1 év alatt.

noss 2008.11.01. 04:17:20

a MOM Parkban van egy nagyobb T-pont.
pár éve ott határoztam el, h amennyire lehet, kerülök mindenféle T-rózsaszín vackot. :(
(a 6ezer Ft-os túlfizetést azóta is utalják a megadott számlaszámra...)

durva, h képtelenség velük a kapcsolatfelvétel.
max a Krisztina krt-i székházukhoz lehetne menni és szépen elküldeni az egész bagázst az országból jó messzire...

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.01. 08:58:14

1. pont: még mindig nem kaptam választ a kérdésemre.
2. pont: iszonyat mennyiségű rákeresés van a blogra T-Pont és hűségakció ügyében. Úgy látszik, nemcsak nekem van nyűgöm, és nemcsak énrám tojik a T-Bizbasz. (bocs)

lajuci · http://PikpPok 2008.12.07. 19:41:49

1 órás keresgélés után csak sikerült megkeresnem
a t-pont űzlet cimeket, el is mentem 1-be, telefonkészülékért akartam beváltani a pontokat,
azt modták csa 1 fajta van,kértem másikat,jobbat de nincs, azt mondták.kértem telefonszámot, nem adtak,mert csak központi szám van azt modták...
Hát mind ez nem igaz,mert van közvetlen számük is.
www.t-home.hu/lakossagi/ugyintezes/elérhetoseg/
t-pont_uzletek
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása