Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

Abszolút jó találmány: terhes biztonsági övterelő

2008.11.06. 09:22 PikPok

Elsőként egy olyan termék, ami nem kap elég publicitást, pedig jómagam már vagy 7-8 éve tudom, hogy létezik. Ez pedig a biztonsági övhöz kitalált övterelő, amelynek lényege, hogy a biztonsági öv alsó pántját lehúzza a pocak alá. Már a terhesség legelejétől nagyon jó volt használni (bár én nem ezt a márkát használom), mert akinek nyomásra nagyon érzékeny a pocakja, annak a legkisebb szorítás is szörnyűség. Arról nem is beszélve, hogy a baba biztonsága érdekében jó lenne, ha erről minél többen tudnának!

Így néz ki maga az övterelő:

 

2011. október

Amióta ez a bejegyzés megszületett, azóta világra jött második gyermekünk, és még ezt megelőzően piacra lépett a terhességi övterelő magyar változata, a BANNA is. Miután már nincs szükségem rá, így elsőként ezen a helyen dobolom ki (nem a Vaterán), hogy 

 

VAN EGY ELADÓ, ALIG HASZNÁLT TERHESSÉGI ÖVTERELŐM!

Ára: 3.500 Ft (+postaköltség)

Érdeklődni: info kukac sikermarketing.hu címen

Íme:

 

 

 

 

11 komment

Címkék: marketing kismama övterelő

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr26743490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.11.06. 11:59:00

Nekünkisvan bibíííí! És mi egy hónappal tovább használjuk mint te bibííí! :-))) Egyébként jó cucc, és élvezets figyeni ahogy a Zasszony kikászálódik belőle. Nekünk sem ez a márka van a miénket simán kisodorja magával kiszálláskor a földre meg ilyenek..... De nagyon hasznos lehet, még egy kisebb ütközésnél is. Sajnos, amíg reggel, mikor a csajokat viszem oviba meg iskolába, azt látom , hgy 4-5-6 éves gyerekek a két első ülés között álldogálva utaznak a papa és a mama mögött, addig nem tudom elképzelni, hogy túl sok anyukáknak eszébe jutna a bent lévőre is vigyázni....

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.06. 12:33:14

Hát ja. Az én uram is szereti, amikor felszerelem magam, vagy ráülök a leffencsre, és neki kell kiszedni a fenekem alól. Szoknyában sem praktikus.:))

Amúgy pedig gratulálok a blogon is nyilvánosan, ugyanis MacTom jelenleg 2 kislányos, hamarosan 3 kislányos apuka lesz! Gratulálunk, a Zasszonynak minden jót kívánunk (én részletesen is tudnám írni, hogy mit vagy mit nem, de hát ezt úgyis csak nők egymás közt szokták kitárgyalni).

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.11.06. 14:08:19

MacTom, akkor nálatok a szárítón 4 bugyi 1 gatyó lesz a sorrend... Moziban ha felhangzik a kérdés, hogy romantikus limonádé vagy kémes krimi, akkor 4 kéz emelkedik majd fel a romantikus szó elhangzásakor. Na de ne csüggedj, majd a vőlegények melléd állnak 20 év múlva...:D 3 lányos apukaként Frank Lambert jut mindig az eszembe, amikor első randira vitték az egyik lányát. Finoman félrehívta a srácot és a fülébe súgta fapofával: Arra az esetre ha valami baj történne... van egy fegyverem és egy ásóm. Senki sem fog megtalálni. :)))) Szegény fiú pedig az autós moziban vigyázülésben ült úgy, hogy kezei a szigorúan a térdén voltak :))) ha lányom lesz én is alkalmazni fogom :)
Ezúton én is gratulálok! De ha fiút akarsz Mac, akkor legközelebb húzz gumicsizmát, akkor garantáltan fiú lesz... nekem a lagzimon ezt tanácsolták :))

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.06. 15:01:52

Hát igen, néhány év, és MacTom kénytelen lesz beletanulni, hogy a szárnyas ultra és a tisztasági nem ugyanaz... Jobban fogja ismerni a specifikációkat, mintha autóról lenne szó.:))

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.11.06. 15:52:31

Na ja a fürdőben már most 10 cm2 -re vannak szorítva a cuccaim, pedig a leg nagyobb csak 8 éves.....

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.11.06. 16:08:14

Sajnáltasd csak magad, a fiúk majd sajnálnak.:))

JagelloZ · http://www.valcoldesign.hu 2008.11.06. 16:12:54

Én "sajnálom" is, mert többet lesz ebéd a görög saláta, mint a csülök pékné módra :) Meg amikor a 4 nő majd fogyókúra brainstormingot tart... ajjajj :) Menekülni fogsz hozzám Debrecenbe egy jó slambucozásért :D

drbit 2008.12.06. 13:52:03

Tudom én, hogy egy dolog a helyesírás és egy másik a webszöveg (sajnos), napirendre is tértem volna gyorsan a *terhes biztonsági* szavakon, de a *biztonsági övterelő* kiverte a biztosítékot nálam.
Mert helyesen: biztonságiöv-terelő, sőt, terhesbiztonságiöv-terelő. Ez utóbbi szabályos ugyan, de -- valljuk be -- sete-suta, ezért a címet én így írtam volna: biztonságiöv-terelő terheseknek.

Kriszi · http://tavmunkasno.blog.hu 2008.12.06. 15:30:00

Drbit, ezen én is mindig hezitálok, egyelőre a helyesírás szokott győzni, de ebben az is benne van, hogy eredetileg magyartanár volnék, meg az is, hogy pillanatnyilag nem létszükséglet a keresőbarát webszöveg a számomra. Ki tudja, ellenkező esetben mire lennék képes :)

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.12.06. 18:31:58

drbit: asszem igazad van, én ezen sokat nem gondolkoztam, mert eleve maga a terméknév is kérdéses. Bárcsak napi szintű szókincs lenne!
Ellenben: én úgy írtam be, ahogy én is megtaláltam a neten, hogy hol lehet ilyet venni illetve bérelni. (És sokat kerestem, mert TUDTAM, hogy létezik.) Nem akartam direkt reklámozni egyik céget se, de nem bánnám, ha sokan megtalálnák. Legyen ez a mentségem a nyakatekert helyesírásra!
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása