A mai napon csak egy videót és egy blogbejegyezést ajánlok kedves olvasóim figyelmébe. A videó, amelyen a spontán módon spontánul bekészített CD indulását lehet figyelemmel követni (Mesterházy elvtárs [hivatalos megszólítás tudomásom szerint az MSZP-ben] tájékoztatott így ma reggel a TV2-n), továbbá leendő miniszterelnökünket, és meggyőződni róla, hogy bizony a kis Gordonka már az általános iskolában is elsuttyoghatta az énekórán azokat a pillanatokat, amikor közösen kellett énekelni, jól artikulálva a szöveget, miszerint "Föl, föl, te éhes proletár!".
A blogbejegyzés pedig:
reakcio.blog.hu/2009/04/06/ket_ok_amiert_vege_a_szociknak
Kérem szépen, hogy tessenek ezt is marketinges szemmel olvasni. A demográfiát kéretik felcserélni azzal, hogy "célcsoport meghatározás", a médiát pedig "marketing kommunikáció (reklám, PR)" szóval lehet helyettesíteni. Ha így nézem a dolgokat, és leképezem az egészet egy termék szintjére, valóban a piacról való kivonás felé halad a dolog. Ez lesz egyébként az a kategória, ami majd 20 év múlva bizonyos reklámokban visszaköszön, nosztalgikus marhaság jelleggel.