Marketing Izék avatar

Marketing Izék

Marketing vélemények, kérdések, felvetések. Webmarketing és kreatív marketing ötletek.

A reklám helye

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<!-- IZÉK blogok -->
<ins class="adsbygoogle"
     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-2476832276933749"
     data-ad-slot="1455293316"></ins>
<script>
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
</script>

Itt tarthatsz jópofinak minket

Friss topikok

Amire büszkék vagyunk

A weboldal mint marketing eszköz - ügyfelünk mesélte

2009.04.23. 09:27 PikPok

Nekiültem a poszt megírásának, és már be is linkeltem, hogy melyik ügyfelünk mesélte a történetet, amikor jól elgondolkodtam, hogy vajon kiadhatom-e az információt a blogon? Aztán úgy döntöttem, hogy nem, csak név nélkül. Mert nem tudom garantálni, hogy az illető konkurensei nem-e éppen innen tudják meg, hogy miért a mi ügyfelünk nyerte el a munkát ezekben a válságos időkben...

Rendszeresen kérdezgetjük az ügyfeleket, hogy hány érdeklődőt hozott nekik a honlap. Nem volt ez másként most sem. És a következő derült ki:

Az offline hirdetésben megjelent honlapcím, és a honlap megnézése után konkurensei ellenében ügyfelünket választották!

Vagyis a honlap olyan image építő eszköz is, amely egy olyan üzletágban, ahol jellemzően nem a neten keresgélnek a vevők, hanem a Kisokosban, Szuperinfóban stb, nagyon hatékony tud lenni, és effektív üzletet hoz a tulajdonosának, ugyanis

Kiemeli a vállalkozást a "Fusi Szaki" szintről!

A következő kérdés: honnan tudjuk, hogy egy tipikus kisokosos vállalkozást hányan keresnek a neten? Ezt csakis akkor tudhatjuk meg, ha van egy rakat weboldalunk (vagy a webmesterünknek van egy rakat weboldala:))), amiknek a webstatisztikáját hosszú hónapokra visszamenőleg ismeri, és tisztában van vele, hogy hányan kattintanak.

Kik fognak nyerni a kisokosos, szuperinfós vállalkozók közül? Akik elérhetőek lesznek az interneten is. Hogy milyen mértékig (hány és milyen kulcsszóra), azt az a költség határozza meg, amennyit erre rá szeretnének dörrenteni - és persze, hogy aki a honlapjukat készíti vagy kezeli, mennyire ért ezekhez a dolgokhoz. Mert nem elég önmagában keresőoptimalizálni, és tudni, mire való a kódban a címsor, hanem tudni kell azt is, hogy hogyan gondolkodik a potenciális vevő, kik és mit keresnek a neten.

[Indítottunk egy új típusú szolgáltatást egy minimál-optimalizálással: www.netnevjegyem.hu]

1 komment

Címkék: hirdetés weboldal kkv marketingeszköz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingizek.blog.hu/api/trackback/id/tr311079562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GL-zsiga · http://www.koltoztetes-budapest.hu 2009.09.10. 22:44:49

Mindenkinek felhívom a figyelmét arra, hogy a Pannontrans kft (az interneten koltoztetesbudapest(pont)com) lemásolta a szakmai anyagainkat a honlapunkról a www.koltoztetes-budapest.hu/tanacsok.html -ról. Némi nyomozás után arra következésre jutottam,hogy már máskor is másoltak le lapokat,mert a gúgli letiltotta másik honlapjukat. Soha nem dolgoztunk velük,nincs tapasztalatunk róluk. Mindenki döntse el maga,hogy ezek tükrében szívesen bízná rájuk az ingóságait...
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása