Nekiültem a poszt megírásának, és már be is linkeltem, hogy melyik ügyfelünk mesélte a történetet, amikor jól elgondolkodtam, hogy vajon kiadhatom-e az információt a blogon? Aztán úgy döntöttem, hogy nem, csak név nélkül. Mert nem tudom garantálni, hogy az illető konkurensei nem-e éppen innen tudják meg, hogy miért a mi ügyfelünk nyerte el a munkát ezekben a válságos időkben...
Rendszeresen kérdezgetjük az ügyfeleket, hogy hány érdeklődőt hozott nekik a honlap. Nem volt ez másként most sem. És a következő derült ki:
Az offline hirdetésben megjelent honlapcím, és a honlap megnézése után konkurensei ellenében ügyfelünket választották!
Vagyis a honlap olyan image építő eszköz is, amely egy olyan üzletágban, ahol jellemzően nem a neten keresgélnek a vevők, hanem a Kisokosban, Szuperinfóban stb, nagyon hatékony tud lenni, és effektív üzletet hoz a tulajdonosának, ugyanis
Kiemeli a vállalkozást a "Fusi Szaki" szintről!
A következő kérdés: honnan tudjuk, hogy egy tipikus kisokosos vállalkozást hányan keresnek a neten? Ezt csakis akkor tudhatjuk meg, ha van egy rakat weboldalunk (vagy a webmesterünknek van egy rakat weboldala:))), amiknek a webstatisztikáját hosszú hónapokra visszamenőleg ismeri, és tisztában van vele, hogy hányan kattintanak.
Kik fognak nyerni a kisokosos, szuperinfós vállalkozók közül? Akik elérhetőek lesznek az interneten is. Hogy milyen mértékig (hány és milyen kulcsszóra), azt az a költség határozza meg, amennyit erre rá szeretnének dörrenteni - és persze, hogy aki a honlapjukat készíti vagy kezeli, mennyire ért ezekhez a dolgokhoz. Mert nem elég önmagában keresőoptimalizálni, és tudni, mire való a kódban a címsor, hanem tudni kell azt is, hogy hogyan gondolkodik a potenciális vevő, kik és mit keresnek a neten.
[Indítottunk egy új típusú szolgáltatást egy minimál-optimalizálással: www.netnevjegyem.hu]