Vírusmarketing kampányunk "alanya" megosztó jellegű. Hát hiszen mivel mással is lehet ma már elérni az emberek ingerküszöbét? Ebből aztán egyenesen következik, hogy a szkeptikusok és történetet szimplán baromságnak tartók köre létező csoport. Az ellenvetéseket egy bizonyos szinten érdemes kezelni.
Egy rövid bejegyzés erejéig még visszatérnék Twitteres Tojglira, akiről itt írtam. Miután Tojgli nem válaszolt érdemben a Twitteren keresztül küldött kérdéseimre, ellátogattam a blogjára. Itt percek alatt megtudtam, hogy egy nagy ügynökség a kenyéradó gazdája - ezt pedig döntse el mindenki maga, hogy alkalmazottként mennyire hiteles dolog mások pellengérre állítása, akik saját erejükből próbálnak kitalálni valami olyat a piacon, ami nagyot durran.:))) No de megtudtam, hogy az ügynökség munkatársat keres, a blogon erről egy külön toborzó bejegyzés is szólt. Nosza, írtam egy kommentet, miszerint sok sikert kívánok, és kár, hogy nem vírusmarketingest keresnek, mert arra jelentkeztünk volna.:)))
A komment megjelent, nem lett kimoderálva (mert hát az ember az ilyenre azért számít... különösen az előzmények után), de válasz ott sem érkezett. Na nem mintha vártam volna.
Napokig nem jött egyetlen átlinkelés sem arról a weboldalról. Ebből nagyjából tudtam deriválni a látogatottságot, meg azt is, hogy milyen valószínűséggel fog munkatársat találni ezen az úton az a cég. Aztán tegnap megérkezett az első és egyetlen fecske, és...
27 percet olvasgatott a weboldalunkon!!!!
Utána nem írt mailt, nem hívott fel, nem tudjuk, ki ő, csak annyit, hogy először járt az oldalon a Gúgli anál szerint.
Talán ezt nevezhetnénk marketing öngólnak...